Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dienstag, 19. August 2014

Chanel États Poétiques Fall 2014 / Le Vernis collection

Hallo ihr Lieben!
Nach dem sommerlichen Dolce Vita, die herbstliche Poesie! Chanel lädt uns mit seiner neuen Make-up-Kollektion "États Poétiques" dazu ein, in die sinnliche Atmosphäre dieser Saison einzutauchen. Der Chanel Look für den Herbst 2014 spielt nicht nur mit Zartheit und Romantik, sondern auch mit Emotion und Leidenschaft. Das absolute Highlight sind die Nagellacke und die möchte ich euch heute präsentieren!

Hej dziewczyny!
Po letniej Dolce Vita czas na jesienna poezje! "États Poétiques" to najnowsza kolekcja Chanel na jesien 2014, która czerpie inspiracje z poezji. To kolorystyczna gra delikatnosci, romantyki oraz emocji i namietnosci. Absolutnym hitem tej kolekcji sa lakiery do paznokci, które dzis chce Wam przedstawic.



SECRET 625



 Alle 3 Bilder wurden im Tageslicht gemacht / Powyzsze 3 zdjecia sa zrobione w swietle dziennym

 Im direkten Sonnenlicht / W swietle slonecznym

Mit Blitzlicht / z fleszem

Secret ist ein gedecktes, milchiges Rosa mit einem wunderschönen, cremigen Finish. Der Nagellack lässt sich phänomenal auftragen und zwei Schichten decken einfach fabelhaft. Definitiv mein Liebling dieser Kollektion. 

Secret to subtelny, mleczny róz o cudownym kremowym wykonczeniu. Lakier z latwoscia daje sie nalozyc na paznokcie ,nie robi zadnych smug i dwie warstwy daja znakomite i wystarczajace krycie. 
To zdecydowanie mój ulubieniec tej koloekcji. 


ATMOSPHÉRE 629



Alle 3 Bilder im direkten Sonnenlicht / Powyzsze 3 zdjecia sa zrobione w samym sloncu


Beide Bilder im Tageslicht / Oba zdjecia sa zrobione w swietle dziennym


Atmosphére ist ein metallisches, reflektierendes zartes Pink mit Perleffekt. Die Nuance wechselt je nach Lichteinfall die Farbe. Der Nagellack lässt sich gut auftragen, ich habe ihn sogar streifenlos drauf gepinselt! Zwei Schichten reichten mir. Die Trockenzeit war kurz. 

Atmosphére to opalizujacy lakier o delikanym odcieniu rózu i mocnym metaliczno-perlowym wykonczeniem. W zaleznosci od swiatla lakier zmienia swoje kolory. Na powyzszych zdjeciach mozecie dobrze zauwazyc jego metamorfoze.
Lakier naklada sie bardzo dobrze, udalo mi sie go nawet bez smug nalozyc co przy takim wykonczeniu jest w pewnym rodzaju sztuka. Dwie warstwy mi w zupelnosci wystarczyly. 


ATMOSPHÉRE over SECRET 





ATMOSPHÉRE over ORAGE





Hier habe ich euch zwei Kombinationen gezeigt. Einmal Atmosphére über Secert, wobei diese Kombi mir persönlich sehr gefällt. Die zweite Kombi Atmosphére über Orage, diese Kombi ist überhaupt nicht mein Fall. Die gefällt mir nicht, ist mir einfach too much.

Powyzej pokazalam wam dwie kombinacje lakieru Atmosphére. Pierwsza kombinacja jest z lakierem Secret, która bardzo mi sie podoba. A druga kombinacja jest z lakierem Orage i to juz niestety nie moja bajka. Dla mnie ten efekt jest za ciezki. Za duzo wszystkiego na raz!


ORAGE 631






Orage ein Anthrazitgrau mit bläulicher Herznote und einem sehr feinem Schimmer. Es ist ein wahrer Traum, diese Farbe hat wirklich mein Herz erobert. Der Auftrag ist 1A! Eine Schicht deckt einfach toll, ich habe allerdings wie immer zwei Schichten lackiert. Der Nagellack sieht so grandios und elegant aus, dass ich den bestimmt mehrmals tragen werde!

Orage to piekny ciemnoszary antracyt z domieszka granatu i z delikatnym drobniutkim shimmerem. Ten kolor zdobyl moje serce! To prawdziwe eleganckie i zmyslowe cudo! Uwielbiam go i napewno jeszcze wielokrotnie naloze! Lakier rozpowadza sie znakomicie i jedna warstwa daje idealne krycie, jednak ja z przyzwyczajenia nalozylam dwie. Schnie szybciutko i nawet bez top coatu wspaniale lsni.



Ich bin sehr froh, dass ich alle Lacke gekauft habe!
Die sehen wirklich wunderschön aus!

Welche Farbe habt ihr euch gekauft?

Liebe Grüße
Eure Karo


Ciesze sie, ze zdecydowalam sie na zakup wszystkich 3 lakierów!
Mojej decyzji nie zaluje.
Ta kolekcja jestem zachwycona.

Zdecydowalyscie sie na zakup któregos z nich?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Dwa pierwsze super, ale te opalizujące z kolei bardzo ciekawe:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Secret jest wspanialy :) delikatny i elegancki

      Löschen
  2. YAY you got them too now - and they all look totally amazing on you Karo, I especially like how perfect Secret looks on you...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. YAY <3 yes! thank you so much my dear <3
      Secret is soooooo gorgeous *love*

      Löschen
  3. Orage gefällt mir immer noch so unglaublich gut!
    Mein Freund hat mich gestern von der Prüfung abgeholt und meinte, er wäre extra noch bei Douglas gewesen, um ihn mir zu kaufen und dann hatte unser Douglas die Kollektion noch gar nicht. Aber das heißt ja, dass ich ihn dann von ihm bekomme, sobald der Lack bei uns im Laden steht! ;) Ich freue mich schon!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh wie toll! Das freut mich sehr für dich! YAY!!!!
      Orage wirst Du lieben :****** ich weiß!

      Löschen
  4. Ui, Secret sieht ja toll aus! Total gepflegt und elegant auf den Nägeln.Atmosphere finde ich aber auch sehr spannend.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, total <3 Secret ist mein absoluter Liebling <3

      Löschen
  5. Piękne kolory :) A Secret chyba najbardziej mi się podoba :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. secret jest bardzo elegancki <3 taki naprawde inny nudziak :)

      Löschen
  6. Jak akurat siedzę i maluję szpony :D Orange ładny, choć nie lubię zbytnio ciemnych lakierów. W buteleczce wygląda na granat, za to na pazurkach śliczny grafit :) Atmosphére, widzę, że znowu perłowe wykończenie wraca do łask :) Kochana lepiej pokaż swoją caluśka kolekcję lakierów Chanel, Diora i innych, co się poślinimy :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Na pazurkach Orage wyglada bosko! uwielbiam go1 jest tak zmyslowy :) wow!
      Moja cala kolekcje..ujj..chyba was bym zanudzila bo mam ok.180 sztuk..wieck kto by chcial taaak dlugi post przeczytac hihi..
      musze pomyslec jak to zrobic:D
      A cooooo malujesz????? pokaz!

      Löschen
  7. Antworten
    1. Yes dear! they are sooooo gorgeous <3

      Löschen
  8. nie wierzę, że jesień już tuż-tuż! czuję jeszcze lato!
    pierwszy i ostatni odcień wygląda świetnie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no niestety Paulinko ;D buu buu..
      u nas zimnica i leje ;D
      ciesze sie, ze ci sie podobaja

      Löschen
  9. No i czemu nie kupiłam tych dwóch pozostałych? :( Głupia laska :/
    Piękne zdjęcia i piękne pazurki :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no czemu??? czemu?
      Dziekuje slicznie :) ciesze sie, ze Ci sie podobaja :) milo mi

      Löschen
  10. Piękna prezentacja!!!
    Mi udało się dziś kupić Secret,który najbardziej mi się podoba. U Ciebie wygląda on bajecznie,ja mam nierówną płytkę i tak świetnie już nie jest.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Slicznie dziekuje :)
      Secret jest boski :) to polecam ci Ridgefiller od essence albo P2 (nie wiem czy ta marka w PL jesz)
      to sa bazy wyrównujace plytke :9 dzialaja super i sa tanie a wlasnie dobre.
      j

      Löschen
  11. Wszystkie trzy kolory są boskie, ale Orage to mój faworyt :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Joasiu <3 orage to gwiazdor naprawde :D

      Löschen
  12. Boah die Kollektion finde ich echt langweilig. Einzig Secret ist ganz hübsch, aber so wirkliche Kracher sind da nicht dabei. Atmosphére finde ich ganz schlimm, versteh den Hype mal wieder nicht.
    Viele Grüße:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. echt??? ich finde die elegant ;D Orage sieht so toll und sexy aus :)
      Du weißt..ich sammle die <3 <3 <3
      Liebste Grüße

      Löschen
  13. Kolekcja jest wyjatkowo piekna! a na Twoich paznokciach wyglada idealnie :) ja skusilam sie tylko na Orage ale nudziak tez kusi ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Slicznie dziekuje páczusiu kochany :) milo mi :******
      Orage jest fantastyczny <3

      Löschen
  14. Secret i Orage są przepiękne :) Cudeńka!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj tak :) cudenka :) wygladaja strasznie elegancko <3

      Löschen
  15. pierwszy i ostatni kolorek cudo :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadzam sie Ewuniu z Toba :) cudne sa :)

      Löschen
  16. Ale fajnie, że je tutaj razem zebrałaś. Cuda i sama nie wiem który piękniejszy.

    AntwortenLöschen
  17. Pierwszy i ostatni mega!!! Choć sercem bardziej z ostatnim (granat) <3 Cudoooo :)

    AntwortenLöschen
  18. Alle drei gefallen mir sehr gut, wobei mein größter Favorit doch Orange ist, kurz vor Atmosphére. Ach, Chanel hat schon so schöne Farben!

    Herzliche Grüße!

    AntwortenLöschen
  19. Orage mam i kocham jako mało który ciemny kolor :) Kochana, Ty zawsze tak pokażesz pięknie lakiery, że podobają mi się nawet te perłówki , o których normalnie nie myślę :) Twoje kuszenie wodzi mnie na rozważenie jeszcze zakupu tego nudziaka:)
    Buziam Miniu :***

    AntwortenLöschen
  20. Atmosphere ist wunderschön *_* ich hab ja keinen einzigen Chanel Lack, mal sehen ob ich mir mal einen zulege, deine Sammlung ist ja echt der Wahnsinn liebe Karo:)
    Tolle Fotos wieder :-*****
    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  21. Wszystkie trzy są zachwycające! Mam coraz większą chrapkę na jakiś Chanelowy lakier Kusicielko ;*

    AntwortenLöschen
  22. Wunderschön!!! Orage möchte ich mir auch unbedingt kaufen. Eigentlich wollte ich ja warten, bis ich die Lacke in Natura in meiner Filiale anschauen kann. Aber so langsam werde ich ungeduldig - und vielleicht bestelle ich dann ja doch schon jetzt online ;-)

    Viele liebe Grüße
    Flausenfee

    AntwortenLöschen
  23. Bardzo mi się podoba kształt Twoich paznokci, moje ostatnio często się łamią, chyba dlatego, że kiedyś przedobrzyłam z Nail Tekiem ;) Podobnie jak Ty mam wszystkie trzy kolory lakierów, najbardziej lubię cielisty i atmoshpere :)

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast