Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 16. November 2014

TOM FORD BLACK CHERRY

Hallo meine Lieben!
Heute möchte ich euch einen wunderschönen und leider limitierten Nagellack von Tom Ford vorstellen! Zu diesem Kauf hat mich die liebe Irena von Beauty Addiction (momentan ist sie auf Instagram *klick* mehr aktiv) überredet. Sie ist ein großer Tom Ford-Junkie und hat eine prächtige Sammlung! Naja, da es bei uns keinen richtigen TF Counter gibt und die keine Limited Editions führen, habe ich meine liebe Pam von Jade In The Palace  um Hilfe gebeten! Sie hat mir den Nagellack im Berliner KaDeWe während der Vogue FNO´s gekauft.

Hej dziewczyny!
Dzis chce Wam przedstawic wspanialy, niestety limitowany lakier Toma Forda, do którego zakupu namówila mnie Irena z Beauty Addiction  (Irenka jest aktualnie bardziej aktywna na Instagramie *klik*). Jak wiecie, Irenka to ogromna fanka kosmetyków Toma Forda a jej kolekcja jest niesamowita! Lakier zakupilam przy pomocy przemilej Pam z Jade In The Palace , która zdobyla go dla mnie podczas Vogue FNO`s w Berlinie w KaDeWe.






Black Cherry ist ein wunderschönes, sehr dunkles Kirsch-Rot, das fast schwarz wirkt. Der Lack hat ein cremiges Finish und nach zwei Schichten ist seine Deckkraft einfach perfekt für mich. Mit dem Seche Vite Top Coat hat der Nagellack ganze 6 tage durchgehalten.
Ihr denkt euch bestimmt, hmmm Dupes gibt es bestimmt genug! Aber da muss ich euch täuschen, der Farbton ist wirklich einzigartig! Die Farbe ist zwar sehr dunkel aber mit einem tollem Hauch von Lila-Bordeaux.

Black Cherry to przepiekny, bardzo ciemny wisniowo-bordowy kolor, który wyglada prawie jak czarny. Ma kremowe wykonczenie i po dwóch warstwach idealnie kryje moje paznokcie. Nie rozlewa sie na skórki i ma idealna konsystencje. Z top coatem Seche Vite trzymal sie u mnie cale 6 dni, nie odprysnal, tylko leciutko starl sie na koncówkach. 
Penie myslicie, ze mozna latwo znalezc jego tanszy Dupe. Ale tu musze przyznac, ze lakier jest tak wyjatkowy, wlasnie dlatego ze jest tak ciemny ale nie czarny i dodatkowo ma w sobie ten sliwkowo-wisniowy odcien.  





Wie gefällt euch der Nagellack?

Liebe Grüße
Eure Karo


Jak sie Wam podoba?
Pozdrowionka
Karo


Kommentare:

  1. Ein absoluter Traum. Ich liebe dunkle, fast schwarze Nagellacke, die noch einen Hauch von einer anderen Farbe haben. Und dieser Tom Ford Nagellack gefällt mir ganz besonders gut :-)

    Liebe Grüße
    Flausenfee

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich auch! total! besonders jetzt im Herbst/Winter <3
      Das freut mich sehr Liebes :)
      Liebste Grüße & schönen Abend noch

      Löschen
  2. Kolor jest niesamowity, naprawdę aż oderwać oczu nie można :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cieszy mnie to bardzo :) ja osobiscie uwielobiam takie ciemne kolory :)

      Löschen
  3. Ciężko dopatrzeć się tego fioletowo-bordowego odcienia, ale efekt daje bardzo ładny :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. na przedostatnim zdjeciu widac ten odcien w butelce a na paznokciach trzeba sie dobrze przyjzec :))
      ciesze sie ze ci sie podoba :)

      Löschen
  4. O kurcze, nie lubie ciemnych lakierów, ale ten jest przepiękny :O

    AntwortenLöschen
  5. Och Karo, cóż mi pozostaje? Jedynie zachwycać się oglądaniem, bo asortyment TF są dla mnie cenowo nieosiągalny:) Kolor przepiękny - głęboki, typowo jesienny i fantastycznie go pokazałaś!
    Buziaczki Kochaniutka:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Rozumiem kochana :) kolor tez mi sie bardzo spodobal bo wlasnie jest typowo jesienny :)
      dziekuje, starm sie zawsze robic ciekawe zdjecia lakierowe :))
      Buziaczki i milego wieczorku :*

      Löschen
  6. Oj ładniutki, wygląda jak czarny ale w świetle się zmienia.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie Gosiu :) ja tez go lubie bo tak elegancko wyglada

      Löschen
  7. Uwielbiam czerń na pazurkach <3 Śliczne paznokietki :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo dziekuje Agatko :) ja tez uwielbiam ciemne pazurki

      Löschen
  8. Ale widzę to trochę jak mój Jacobs, miał być niby ciemny granat a jest praktycznie czarny, chociaż takie niuase też są bardzo fajne :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No ciezko ta "czarna wisnie" w nim zlapac :) ale prezentuje sie znakomicie i bardzo elegancko :)
      Oj tak, fajne sa , fajne :)

      Löschen
  9. nie wiem czy się zapisał mój komentarz, więc jeszcze raz:)

    kolor piękny a ja jak zawsze podziwiam Twoje idealne paznokcie:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nie nie zapisal sie ;D milo ze chcialao ci sie jeszcze raz pisac :)
      ojjj...wielkie dzieki, bardzo mi milo :))))

      Löschen
  10. Cudny, elegancki, piękny po prostu :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bardzo dziekuje! Ciesze sie Anitko, ze ci sie tak bardzo spodobal :)

      Löschen
  11. Toller Kauf liebe Karo! Der Lack ist ein Traum ,sehr außergewöhnlich im Farbton!

    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
  12. Przepiękny, przyciągający uwagę i elegancki kolor! nie mogę się doczekać żeby podkurować moje paznokcie, tęsknię za lakierami ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wielkie dzieki !
      A co ci sie z pazurkami dzieje ?

      Löschen
  13. prześliczny :) zresztą większość Twoich lakierowych wyborów pokrywa się z moimi ulubionymi kolorami :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Miło mi :) i bardzo mnie to cieszy :-***

      Löschen
  14. Przepiękny kolor.Coś w moim stylu.Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo dziękuje :-)tez lubie takie ciemne kolorki

      Löschen
  15. Piękny i bardzo elegancki kolor. Musi zjawiskowo wygladać na żywo! Cudze zdjęcia zrobiłaś Kochana :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oj jest zjawiskowy jest;)
      Bardzo sie polubiliśmy
      Cieszę sie ze ci sie moje zdjęcia podobaja :-*** miło mi

      Löschen
  16. It's gorgeous and vampy - and it suits you well!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much my dear Maria :-****

      Löschen
  17. ein traum von einem nagellack <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank meine Liebe :-*** finde den echt scharf

      Löschen
  18. This shade is amazing, it's so deep and there's that slight red tint that's very rare! Love how sultry it is!

    AntwortenLöschen
  19. Absolutnie zachwycający :) to pierwsze wrażenie jak tylko go zobaczyłam....drugie to jakie cudne zdjęcie - jak żywcem z reklamy - śmiało możesz zostać paznokciami TF :) a ten czarny bezik - magia!
    Irula wie co dobre, lepsze i najlepsze :)
    Wiesz, nie znam się kompletnie na lakierach...używam w zasadzie tylko kilka Essie ale powiem Ci szczerze, że w tym lakierze widać klasę i jakość - tak od razu...to że jest nieoczywisty jest tylko dodatkowym argumentem na tak..
    Piękne paznokcie, piękna aranżacja i świetny lakier :)

    AntwortenLöschen
  20. Faktycznie kolor niezwykle piękny i unikatowy.

    AntwortenLöschen
  21. Co mogę powiedzieć? Piękny, przepiękny, najpiękniejszy :D

    AntwortenLöschen
  22. To jest zdecydowanie moja bajka jak to sie mowi! Kocham takie odcienie ! Przepiękny jest - bardzo sexy szczególnie przy krótkich i zadbanych paznokciach jak Twoje. Cudowny zakup ! Tom Ford wlasnie wchodzi ze swoja oferta na rynek norweski wiec cos czuje, ze sie skusze. Buziaki :-***

    AntwortenLöschen
  23. Totalnie fantastyczny, przepiękny kolor. Ciemny a soczysty. Super, bardzo mi się podoba. :)
    Chyba dobrze, że nie mam możliwości by go mieć, bo już bym szalała ;), ale chociaż mogę podziwiać u Ciebie, Kochana. Buziaki :)**********

    AntwortenLöschen
  24. Verdammt coole Farbe! Ich liebe diese fast-schwarz-Farben <3 Lincoln Park After Dark von OPI ist das mein absoluter Favorit

    AntwortenLöschen
  25. Fantastyczny kolor!

    Szukałam takiego i w końcu kupiłam podobny, tańszej firmy. wiele osób bierze go za czarny, a to właśnie taka bardzo dojrzała wiśnia ciemna. :-)

    AntwortenLöschen
  26. Ich finde das Fläschchen sieht total edel aus! Ich habe mir bisher noch nichts von Tom Ford geleistet, aber man sieht in letzter Zeit so viel von der Marke, dass es mich schon auch in den Fingern juckt :)

    AntwortenLöschen
  27. Pięknie go nam zaprezentowałaś, ja takie kolory uwilebiam :) Chociaż TF jest poza moim zasięgiem, to lubię jego kosmetyki podpatrywać ;)

    AntwortenLöschen
  28. Bardzo wytworny ! podoba mi się bardzo, jak będę w Wawie muszę spojrzeć na lakiery TF :)
    buziam Miniu :***

    AntwortenLöschen
  29. Oh man! Ist der geil! Ich brauch ihn :D

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast