Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 25. Januar 2015

Chanel Jardin de Chanel Blush Camélia Rosé / Réverie Parisienne Collection Spring 2015


Hallo meine Lieben!
Der limitierte Blush aus der "Réverie Parisienne" Kollektion ist ein wahrer Hingucker! Die Prägung sieht unglaublich hübsch aus und ist eigentlich viel zu schade, um es zu Benutzen! Der Blush ist ein Farben-Duett, das farblich perfekt aufeinander abgestimmt ist und eine wunderbare Camellia-Verzierung hat!

Hej dziewczyny!
Limitowany róz z wiosennej kolekcji Chanela "Réverie Parisienne" to prawdziwe arcydzielo. Jego wyglad to poezja dla oka i tak naprawde to szkoda go uzywac. To duet kolorów idealnie dopasowanych do siebie przedstawiajacych kultowy kwiat kamelii. 





Der Blush ist nicht zu stark pigmentiert, sehr flach und enthält nur 3g Produkt, die normalen Chanel Blushes haben 4g. Die Farbe ist ein hübscher, zarter Rosaton mit sehr feinem Schimmer. Sie sieht wirklich sehr natürlich und hell aus, am besten wird sie auf einem hellen Teint zur Geltung kommen. Man kann den Blush sehr gut auftragen und die Intensivität kann man gut kontrollieren. Der Blush lässt sich toll verblenden und hält den ganzen Tag.

Róz nie jest za mocno napigmentowany, do tego jest bardzo plaski i zawiera tylko 3 gramy produktu, gdzie normalne róze Chanela maja 4 gramy. Kolor, to delikatny odcien rózu z drobnym shimmerem. Róz prezentuje sie bardzo naturalnie i dosyc jasno. Uwazam, ze na jasnym odcieniu skóry bedzie on najkorzystniej wygladal. Jest drobniutko zmielony i mieciutki, daje sie ladnie nalozyc na policzki a jego intensywnosc mozna dobrze kontrolowac. Latwo sie blenduje, idealnie wtapia w skóre i trzyma sie caly dzien. 



Im direkten Sonnenlicht  / Zdjecia wykonane w samym sloncu



Ich mag die Farbe sehr, sie sieht schön subtil und frisch aus. Ich bereue meinen Kauf nicht, da ich Chanel Produkte liebe und seit Jahren kaufe. Jedoch ich kann euch den Blush nicht zu 100% weiter empfehlen. Das muss jeder für sich selbst entscheiden. Seid ihr bereit, für eine nicht zu sehr außergewöhnliche Farbe und nur 3g fast 45€ zahlen? Fakt ist, optisch sieht der Blush grandios aus!

Liebe Grüße
Eure Karo


Kolor rózu prezenzuje sie bardzo ladnie, wyglada swiezo i subtelnie. Swojego zakupu nie zaluje, gdyz uwielbiam produkty Chanela i od wielu lat je systematycznie kupuje. Jednak tak do konca nie jestem pewna, czy moge Wam go polecic. Decyzja nalezy do Was! Czy chcecie wydac 206 zl na róz, który zawiera tylko 3g a jego kolor nie jest az tak wyjatkowy? Fakt, to optyczne dzielo sztuki!

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Jest absolutnie PRZEPIĘKNY!!! Dobrze, że nie kupiłam, bo znowu bym nie dotknęła, jak rozświetlacza Camelia (tak, mam go od dawna i żal mi dotknąć:DDD).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahah...jeszcze go nie dotknelas ? naprawde? osz ty :))))

      Löschen
  2. faktycznie piękny, prawdziwe arcydzieło sztuki, tez szkoda mi by było go użyć :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. niestety podczas uzywania kamelia sie wyciera :( wielka szkoda bo to caly urok w nim :)

      Löschen
  3. Piękny piękny piękny!!!! Takie produkty nie powinny być produkowane. Takie cudowne tłoczenie aż się nie ma serca go używać.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahaha :))) dobre stwerdzenie :) albo wklad wymienny powinni robic ze jak sie kamelia wytrze to mozna by bylo wymienic :)))

      Löschen
  4. I never wear powder nor blush - but OMG it looks so pretty with the flowers - I don't think I would have the heart to use it LOL

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. It looks so gorgeous <3 love this design <3
      hehe..I can understand you ;D

      Löschen
  5. Nie dałabym 206 zł za róż,ale prezentuje się bosko

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. niestety tani nie jest...podejrzewam ze doplata za optyczny wyglad tez do tego doszla ;D
      bo wyglada naprawde slicznie <3

      Löschen
  6. Oj dla cer naczynkowych nie będzie dobry odcień ... ale podoba mi się wytłoczenie :D
    obserwuję

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wytloczenie jest bardzo wyjatkowe :)
      milo mi, dziekuje

      Löschen
  7. Optisch wirklich ein Traum, aber für 3 gramm wäre mir das eindeutig zu teuer - tolle Prägung hin oder her.
    Steht Dir trotzdem ausgezeichnet :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja total , das finde ich auch.... 3g sind echt wenig und der ist sooo extrem flach :(
      Lieben Dank :)

      Löschen
  8. Pięknie się prezentuje :) niby jakoś nie kręci mnie Chanel ale dla tego różu mogłabym zrobić wyjątek. Muszę obczaić go w drogerii ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ty to MACowa dziewczynka jestes , choc sie nie dziwie bo sama MACa lubie :)
      Wyglad ma naprawde przepiekny

      Löschen
  9. wow this blush looks really good ! Love the shade :))

    AntwortenLöschen
  10. Chanel Blushes sind einfach immer hübsch und tragbar ,besitze einige und liebe sie :)
    Deine Fotos sind wunderschön ,Danke für die Review!

    LG

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das stimmt :) und gut, dass die die Formel verbessert haben :)
      Lieben Dank, das freut mich sehr
      GLG

      Löschen
  11. Piękne tłoczenie:D pojemność mnie nie razi bo i tak nigdy nie udało mi sie zdenkować różu. Wręcz życzyłabym sobie żeby każdy róż miał mała pojemność. Nie wiem po co mi np 10g;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. aaaaaa no chyba ze tak :)) mnie razi tylko to ze to 3g a od razu cena jest wyzsza ...

      Löschen
  12. Taki śliczny jest ten róż, że aż żal dotykiem mącić jego urodę. Na Twojej buzi wygląda pięknie i naturalnie. Śliczne wiosenne zdjęcia. Buziaki :)*****

    AntwortenLöschen
  13. Die Prägung ist so wunderschön <3 zu deiner frage am Ende: Ja ich bin bereit! :D ich hab ihn nämlich :D

    AntwortenLöschen
  14. Róż wygląda przepięknie <3 Niemniej jednak nie lubię takich ukrytych oszczędności typu mniejsza waga produktu.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. o to wlasnie chodzi!!! mniejsza waga i wyzsza cena...

      Löschen
  15. Ich finde ihn wunderschön *.* und er steht dir ausgezeichnet!!!!!!

    AntwortenLöschen
  16. faktura tego różu jest cudownaaaaa. I kolor też mi się podoba :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj tak :) cieszy oczko swoim wygladem :) kolorek tez fajny

      Löschen
  17. Tolle Prägung, aber irgendwie hält mich genau die immer von den Käufen ab, denn ich möchte ja nichts kaputt machen. Der Farbton ist sehr frisch und passt zu Dir.
    Bei mir ist es nur ein Lack und ein Lippenstift geworden.

    Buziaki :-***
    Nicole

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahaha...das kann ich sehr gut verstehen :))
      Ein Lack :)) uiii..welcher? und eine Lippenstift ? toll <3 <3
      Bussis :****

      Löschen
  18. dobrze wiesz jak długo o nim paplałam i się na niego czaiłam :) a teraz jak zobaczyłam go na realnych zdjęciach, jego pigmentację i zmniejszoną pojemność w tej cenie to straciłam zapał ;p obejrzę go jeszcze na żywo i jak prezentuje się na mym poliku, ale mam wrażenie, że skończy się na obejrzeniu tego cuda (bo urody odmówić mu nie można), a po róż pójdę do MACa :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wiem wiem wiem....no ja tez myslalam ze bedzie wiekszy ..ale zuzyc i tak go nie zdolam tylko kamelia sie zetrze a szkoda...
      oj MACa róze to zdecydowanie moje ulubione <3 tam sie zawsze cos odpowiedniego wybierze :)

      Löschen
  19. Podoba mi się okrutnie! mam wielką chęć na niego i pewnie jak dorwę to się skuszę bo podobnie jak Ty kocham Chanel :)
    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aaaa to fajnie :) no takiemu cudnemu wzorkowi to mozna latwo ulec :)
      Buziam :***

      Löschen
  20. I quite love the finish look of the product but I would prefer my blush to have more sheen/glow finish! The rose blush I really want right now is one from Anna sui!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. This blush looks so stunning but the finish is more semi-mat ...and the pigmentation is not so strong in it :(
      Oh Anna Sui...tehy looks stunning too :)

      Löschen
  21. bardzo ładny a Ty pięknie w nim wyglądasz! jak zawsze - rzęsy <333333333
    ja go sobie odpuszczę. mam podobne kolory w swojej kolekcji

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje bardzo :) strasznie mi milo :****
      rzesy..serum kochana serum :))) hihi
      jasne, w pelni Cie rozumiem :)

      Löschen
  22. Tak,jest to dzieło sztuki ale wkurza mnie to,ze wysyłają blogerkom na zachętę,zeby pokazywały a potem zwykły smiertelnik musi sie zabijać by go kupic,bo albo mało rzucą albo w nie we wszystkich sklepach a do tego konsultantki same nie wiedzą kiedy bedzie na stanie. Firma więcej zarobi jak produkt bedzie bardziej dostępny a nie trzy sztuki na sklep:) Mam focha na limitki od jakiegos czasu:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To ze konsultantki nie wiedza kiedy kolekcja wejdzie do sklepów to jest naprawde zalosne! Wstyd i tyle!
      Ze malo sztuk...to rozumiem ze jest to denerwujace. U nas na szczescie dowieziono do przeróznych perfumerii wystarczajaca ilosc wiec to i o tyle dobrze! Mnie te mocno limitowane kolekcje bardziej denerwuja albo kolekcje miedzy kolekcjami, bo to wlasnie z nimi sa najwieksze problemy. wtedy mam mozliwosc zakupu tylko w 4 Niemieckich miastach i cale szczesie ze tam mieszkaja moje bardzo dobre znajome wiec moge poprosic o pomoc. Z typowymi kolekcjami wiosenna, letnia, jesienna i zimowa nigdy u nas nie ma problemu :) ale Twój niesmak rozumiem, bo jak chce sie cos kupic to powinien byc do tego dobry dostep!

      Löschen
  23. Ich finde der sieht so hübsch aus, habe ihn mir auch bestellt, aber in Frankreich, bin gespannt wann er kommt :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja, die Optik ist grandios :)und die Farbe wirklich schön ..
      Bin schon gespannt was du dazu sagst :))))

      Löschen
  24. Eine wunderschöne Optik und die Farbe passt toll zum Frühling! Hätte ihn auch so gern :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh ja, die Optik ist grandios :)
      die Farbe auch schön aber haut mich nicht von Hocker ;D

      Löschen
  25. Róż wygląda, jak marzenie :) Ślicznie prezentuje się na twojej buzi! :)

    AntwortenLöschen
  26. Podoba mi się bardzo i na Twojej twarzy i w opakowaniu ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cieszy mnie to bardzo :) slicznie dziekuje

      Löschen
  27. Ślicznie się prezentuje! I w opakowaniu i na buzi :)

    AntwortenLöschen
  28. Podoba mi się jak wygląda u Ciebie, a co masz na oczku? bo piękniutki ten cień :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A dziekuje Gosienko <3
      Na oczkach mam Chanel Lilium Paletke ze starej wiosennej kolekcji + cienie z paletki Naked2 do blendowania :)

      Löschen
  29. Przepiękne tłoczenia na tym różu ! Az szkoda używać. Kolor bardzo naturalny,a myślałam ze bedzie duzo mocniejszy . Piekne zdjecia i aranżacja ! Buziaki :-*****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj tak Dollus , to prawda <3 Nie, wlasnie nawet bym go delikatnym nazwala i krzywdy sobie nim nikt nie zrobi :)
      Dziekuje slicznie :**** milo mi

      Löschen
  30. Die Prägung ist echt wunderschön!! Die Farbe steht dir auch sehr gut :) Der Preis ist hoch, aber es ist doch so mit high end Produkte, ne? :-)

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh ja das stimmt <3
      Ja, so ist das :) Die HE Produkte kosten nun mal so viel :)))
      GLG <3

      Löschen
  31. yay kupilas! super ! ja sie caly czas zastanawaiam a wczoraj vice ltd zamowilam hahah finally!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. taaak :) musial byc mój :))) wisz jaka ja maniaczka ;D hyhyhy
      ohhh wow...pokaz koniecznie ja na Insta :*

      Löschen
  32. Bardzo ładny, ale fakt, że to nie jest super niepowtarzalny kolor. Jednak to tłoczenie ma coś w sobie ♥

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kolor wlasnie taki nie az wow, chociaz ladny :) ale tloczenie to juz inna bajka <3

      Löschen
  33. Swoje kroki skierowałam ostatnio w stronę Douglasa, aby zobaczyć to cacko, u nas jednak jeszcze go nie ma. Twa opinia jak zwykle bardzo rzeczowa i obiektywna ( mimo jak sama piszesz zachwytu na Chanelem) utwierdza mnie w przekonaniu, że nie wydam ponad dwóch stówek na róż. Mam za to ochotę na jakąś szminkę, muszę tylko im się przyjrzeć jak się u mnie pojawią. Cmok

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Ci slicznie :) Uwazam ze trzeba byc obiektywnym a nie w slepo sie zachwyca bo to Chanel. Kocham Chanel i zawsze to podkreslam, ale taz sa buble jak i w kazdej firmie :)
      Szmiki sa pieknie, szczególnie 2 mnie zachwycily ale..mam juz podobne odcienie (Chanela) i dlatego sie na nie nie skusilam :)
      cmok cmok Iwonko :)

      Löschen
  34. W opakowaniu prezentuję się po prostu przepieknie. Muszę go jednak zobaczyć na żywo i dopiero wtedy stwierdzę czy chcę czy nie bo zimowa Camelia na fotkach też podobała mi się o wiele bardziej niz w sklepie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokladnie, ja tez uwazam ze takie produkty najlepiej na zywo ocenic :)

      Löschen
  35. Wizualnie absolutnie przyciąga wzrok ;-)

    AntwortenLöschen
  36. Nie wiem co podoba mi się bardziej, tłoczenie czy sam kolor ;) Ogólnie jest przepiękny!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :))) cieszy mnie to bardzo :) u mnie jednak tloczenie wygrywa :)

      Löschen
  37. Oh Karo, mit diesem wundervollen Blush habe ich auch schon geliebäugelt :) Viel zu schade zum verwenden ;)
    Liebe Grüße,Femi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh ja, der ist wirklich sensationell <3 Die Optik macht mich sprachlos :)
      Liebste grüße :****

      Löschen
  38. uii sieht der hübsch aus!
    eig viel zu schade um den zu benutzen xD

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hihi :) etwas zu schade, das stimmt :)

      Löschen
  39. Piękna jest ta Camelia! I ten zapach <3
    3 gr trochę mało, ale z drugiej strony, my kosmetykomaniaczki, i tak go raczej nigdy nie zużyjemy :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj tak zgadzam sie :) zapach jest uroczy
      tez prawda! my nie zuzywamy :)
      buziole sisku :*****

      Löschen
  40. Optisch wirklich ein wahrer Hingucker und steht dir auch ausgezeichnet.
    Ich glaube mir wären die 45€ zu viel Geld aber wie du schon sagtest, das sollte jeder selbst entscheiden.

    Liebste Grüße!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lieben Dank :)
      So ist das :) und ich das auch sehr gut verstehen :))))

      Löschen
  41. Ich habe es auch gekauft, es bislang aber noch nicht übers Herz gebracht es zu benutzen. Es ist sooo hübsch! Eigentlich verrückt, ich kaufe sonst nur Sachen bei denen ich weiss, dass ich sie auch benutze, sonst lohnt es sich ja nicht. Aber diesmal setzt irgendwie mein Hirn aus.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wirklich nicht? ähhhhh...kann dich aber gut verstehen ;D
      heheheh :))))

      Löschen
  42. Aaaa no te kwiatki na nim wygladaja pieknie :D Ale z drugiej strony kolor hmm mam bardzo podobny kolor rozu z MAC, wiec nie wiem czy sie skusze :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wlasnie szkoda ze optycznie takie cacko a kolor juz nie az tak wyjatkowy :D

      Löschen
  43. Tłoczenie jest boskie, podobnie jak zdjęcia! :) Zamówiłam sobie w perfumerii kilka produktów z tej limitki, ale zastanawiam się mocno nad różem. Nie jestem przekonana do koloru i wolałabym najpierw dotknąć, wiadomo... ale czy tester będzie dostępny to kto to wie....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje kochana <3 kolor wlasnie az tak jak optyka nie zachwyca :) chociaz nie mozna powiedziec ze jest brzydki ;D

      Löschen
  44. Nie używałabym go w ogóle bo bałabym się, że ziszczę to tłoczenie, jest boskie! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahah :) no tloczenie jest bajeczne ale niestety sie niszczy :( wielka szkoda!

      Löschen
  45. Nie macalam jeszcze,ale tak mi sie to cacuszko podoba,ze az przebieram nozkami i nie moge sie doczekac ,zeby zobaczyc na zywo :))Fantastyczna recenzja! :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no jest cacuszko jest :) tylko szkoda ze tloczenie sie wyciera buuu buuuu :(

      Löschen
  46. Pewnie kupię ze względu na tłoczenie bo jest cudne a ja jestem estetką ;) Co do koloru nie jestem powalona na kolana.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. to witaj w klubie! mnie kolor tez az tak nie zachwycil!

      Löschen
  47. Omg, how amazing is this blush <3

    Love it! <3

    Maybe following? I'm from Slovenia :)

    www.blogvivalavida.com

    AntwortenLöschen
  48. Piękne, urocze i magiczne tłoczenie. Na początku myślała, że będzie słabiutki, ale machnęłam sobie na rękę i nawet mocny kolor, ale nie kupiłam, bo ile można mieć różowych odcieni ? :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie <3 tloczenie to bajka! ale kolor juz nie jest tak cudny :D
      dokladnie! to typowy róz dla kolekcjonerów albo dla osób co nie maja duzo rózowych rózy :)

      Löschen
  49. Przepiękny ten róż, niby kolor nie jest niepowtarzalny ale zdecydowanie coś w sobie ma :) No i oczywiście cudowne tłoczenie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tloczenie jest naprawde wspaniale kolorek ladny ale nie jakas rewelacja
      :)

      Löschen
  50. Pretty pretty pretty! <3
    Big kiss my dear!
    xoxo

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast