Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 18. Januar 2015

Dior Kingdom Of Colors Spring 2015


Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch drei Nagellacke aus der neusten Dior "Kingdom Of Colors" Kollektion für den Frühling 2015 vorstellen!
Ich habe mich für Majesty 244, Lady 294 und den Top Coat Éclosion entschieden. Es gibt noch einen Nagellack, den Glory 660 - ein pinkstichiges Rot. Da ich allerdings mehr als genug von solchen Farbtönen besitze und den Glory für unspektakulär halte, habe ich den nicht gekauft.

Hej dziewczyny!
Dzis chce Wam przedstawic trzy lakiery z najnowszej, jeszcze cieplutkiej wiosennej kolekcji Diora "Kingdom Of Colors". 
Zdecydowalam sie na zakup kolorów Majesty 244, Lady 294 oraz Top Coatu Éclosion. Do kolekcji nalezy jeszcze jeden lakier Glory 660 - to kremowa czerwien z dodatkiem rózu. Jak dla mnie malo ciekawy odcien, gdyz takich mam w swojej kolekcji naprawde duzo. 




DIOR MAJESTY 244



Es ist ein heller und frischer Pfirsichton mit einem Hauch von Rosa, von Dior als Knospenrosa beschrieben. Der Nagellack hat eine schöne, cremige Konsistenz und durch den breiten Pinsel lässt der sich wunderbar auftragen. Mit zwei dünnen Schichten deckt der Lack perfekt und trocknet sehr schnell. Dank des neuen, tollen Gel-Finish braucht man keinen Top Coat, da der Lack einen eigenen wunderbaren Glanz hat.

To jasny róz w odcieniu paczków kwiatowych z delikatnym odcieniem brzoskwinki. Ma wspaniala, kremowa konsystencje i plaski, szeroki pedzelek, dzieki któremu daje sie znakomicie rozprowadzic po paznokciach. Dwie cienkie warstwy idealnie kryja paznokcie a lakier schnie szybciutko. Dzieki nowej, ulepszonej zelowej formule nie potrzeba nalozyc Top Coatu, gdyz lakier po wyschnieciu ma wspanialy blysk. 

DIOR LADY 294



Ein cremiges Nude-Rosa mit einem mauvigen Unterton. Der "Lady" lässt sich grandios auftragen und nach zwei dünnen Schichten ist der Lack komplett deckend. Die Trockenzeit ist wirklich schnell und ich brauchte keinen Top Coat.
Lady sieht wirklich wunderschön aus und der Farbton gefällt mir ausgesprochen gut! Ich besitze viele nudefarbene Lacke aber keiner hat diesen hübschen, mauvigen Unterton.

To kremowy, delikatny kolor Nude z rózowo-fiolkowym odcieniem. Tak jak i Majesty, daje sie idealnie nalozyc na paznokcie, dwie cienkie warsty kryja znakomicie a lakier schnie szybciutko. Ma piekny polysk i nie wymaga Top Coatu. 
Posiadam bardzo duzo lakierów w kolorze Nude, ale zaden nie ma tak pieknego fiolkowego odcienia. Lady to zdecydowanie mój ulubieniec z tej kolekcji i jezeli lubicie nudziaki, to Wam go polecam!

DIOR TOP COAT ÉCLOSION



ÉCLOSION + MAJESTY



ÉCLOSION + LADY



Ein transparentes Gel mit gelben, grünen, blauen, weißen und lilanen Flocken, die die Nägel mit Frühlingsfarben beleben. Ich finde den wirklich ganz witzig und der erinnert mich an bunte Zucker-Streusel. Frühlingshafte Nägel wie Cupcakes? Wieso denn nicht! 


Wie gefallen euch die Nagellacke?

Liebe Grüße
Karo


To przezroczysty zel z drobinkami w kolorze zóltym, zielonym, niebieskim, bialym i fíolkowym, który ozywia nam paznokcie swoimi wiosennymi kolorami. Mnie sie on naprawde podoba, takie zupelnie cos innego a jego wyglad przypomina mi cukrowa posypke do ciast. Paznokcie jak cupcakes? Czemu nie! 

Co powiecie na najnowsze lakiery Diora?

Pozdrowionka
Karo






Kommentare:

  1. O matko cudowne!294 najbardziej mi się podoba i w połączeniu z tym ostatnim. Bo Ty masz ogólnie śliczne te paznokcie i każdy lakier wygląda super co by nie mówić :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ciesze sie , ze CI sie te lakiery spodobaly :)
      294 by do Twoich pomadek pasowal :))))
      dziekuje za mily komplement :****

      Löschen
  2. Antworten
    1. me too <3 such ana amazing shade <3

      Löschen
  3. Lady zdecydowanie wpadł mi w oko, wygląda przepięknie. Poprzez te lakiery nawet w styczniu czuć wiosnę ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lady jest bardzo elegancki :) dokladnie :) i bardzo mnie to cieszy bo kocham wiosne <3

      Löschen
  4. Majesty i Lady bardzo w moim guście :) śliczne
    top już niekoniecznie ;p choć faktycznie wygląda jak cukrowa posypka :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oba sa super :) a top to pewnie rzecz gustu :) mnie sie on naprawde spodobal i Dior jeszcze takiego nie mial ;D
      no i dal sie dobrze zmyc wiec duzy plus <3

      Löschen
  5. Hach, die Nagellacke sind sooooo hübsch! Den Effekt des Topcoats finde ich auch ganz witzig :D
    Aber an Lady und Majesty kommt er nicht ran ;)

    Lady trage ich immer noch auf den Nägeln und ich kann mich gar nicht sattsehen obwohl die Farbe eigentlich unspektakulär ist. Aber er passt einfach so gut zu meinem Hautton :D

    Ich bin gespannt ob er solange wie die anderen Dior Lacke bei mir hält.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaaaaaaaaaaaa total <3 Bin wirklich hin und weg< 3
      Heheheh...ich musste den top auch haben , da der so besonders ist ;D

      Lady ist soooo schick :) sieht wirklich edel aus :)
      Bei mir hat der sehr gut gehalten , ganze 6 tage <3

      Löschen
  6. Przepiękne zdjęcia <3 wybrałaś najpiękniejsze kolory! Lady to mój faworyt :) choć topów nie lubię to muszę przyznać, że ta wiosenna posypka wygląda wspaniale :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Slicznie dziekuje :))) milo mi :***
      Lady jest niesamowice piekny :) cudownie wyglada i to mój zdecydowany faworyt!
      Wiosenna posyka tez mi sie bardzo spodobala :)

      Löschen
  7. Lakiery niesamowite, te kolory mnie bardzo urzekły :)

    AntwortenLöschen
  8. Die Lacke gefallen mir wirklich gut. Leider sind sie nicht besonders außergewöhnlich. Also nichts, was man in einem niedrigerem Preissegment nicht auch findet. Qualitätiv bin ich von den Dior-Lacken nicht überzeugt.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank :)
      Also die Farben sind wirklich klasse! klar man kann immer ähnliche und preiswerte Lacke finden , kein Thema aber ich wollte die wirklich haben ;)))
      Wirklich??? Lady hat bei mir mit den Top Coat und Seche Vite 6 Tage super gehalten :)

      Löschen
  9. Czyli mam zbierac pieniadze na Lady?;)
    Podoba mi się ten nudziak ale nudziaki mają to do siebie,ze potrafią nie zgrać się z odcieniem skory na dłoniach:( Muszę go obejrzeć na zywo,tym razem w ciemno zamawiac nie będę.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahaah ... no jak Ci sie spodobal to tak ;D nie namawiam nie nie nie ;D ;D ;D
      Jak go na zywo zobaczysz to na bank Ci sie spodoba ;D

      Löschen
  10. poczułam tą wiosnę na sobie ;)

    AntwortenLöschen
  11. Piekne sa lakiery i na pewno ktores sobie kupie po powrocie do domu. Chce tez Lip & Cheek Glow. Poza tym nic innego mnie jakos nie zainteresowalo z tej kolekcji, zreszta juz od kilku dobrych kolekcji Dior nie wywiera na mnie zbyt dobrego wrazenia niestety :(. Paznokietki jak zawsze maja piekny ksztalt :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To fakt lakiery im sie udaly :)
      Mnie tez z tej kolekcji nic nie zainteresowalo i wszystko zmacalam i zachwytu nie bylo ;D
      wiec portfel sie ucieszyl :)
      Dziekuje , milo mi :*

      Löschen
  12. Podoba mi się ten fiołkowy nude. Przez te chłodne tony nie jest taki nudny :)

    AntwortenLöschen
  13. They are super pretty and delicate - and it's fun to see a real glitter from Dior - it matches the polishes well!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oh yes dear! they are so ellegant and I love them <3
      the Glitter is so funny :) and so cute ;D
      xoxo

      Löschen
  14. Majesty gefällt mir voll gut. Ist aber halt eh genau meine Farbe. Der Topper gefällt mir gar nicht, aber ich bin auch irgendwie kein Topper Girl. Die ziehen mir alle nicht den Stecker. Steh irgendwie eher auf Cremefinish. Natürlich habe ich dennoch genug Topper, lol:D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. das habe ich mir gedacht :)
      ich finde den Topper richtug witzig und das ist mal was anderes ;D
      liebe grüße puppe :D

      Löschen
  15. Prześliczne wiosenne zdjęcia zrobiłaś. Aż się cieplej zrobiło. Lakiery super, a z dodatkiem wesołego topu to prawdziwa kolorowa wiosna. Świetnie :))). Buziaki :)***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Ci Joasiu :*** ciesze sie, ze Ci sie podobaja :)
      Buziaki :*****

      Löschen
  16. wow die sind hübsch!! Ich mag Lady am besten, erinnert mich ein bisschen an DIOR Yacht :)
    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lady sieht richtig spitze aus <3
      Die Farbe gefällt mir besonders gut :)
      Yacht ist mehr nude und hat anderen unterton ;D
      Bussi

      Löschen
  17. Wszystkie mi sie podobają, ale pewnie nie będe miała żadnego buu:D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cieszy mnie to bardzo :) ojjj czemu ?

      Löschen
  18. Antworten
    1. Dziekuje Moniczko :) taki wiosenny, prawda ?

      Löschen
  19. No nieeee WSZYSTKIE mi się podobają :D

    AntwortenLöschen
  20. Cielisty jest świetny, drobinek bym nie kupiła, nie podoba mi się efekt na paznokciu, ogólnie mam jeden lakier od Diora w kolorze niebieskim - takim soczystym trochę błękitnym i bardzo go lubię, długo się trzyma:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lady jest naprawde super i widze ze zbiera same pochwaly :)
      To prawda, u mnie lakiery Dior tez sie super trzymaja :)

      Löschen
  21. Lady będzie mój <3
    piękne zdjęcia!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ciesze sie :) pokochasz go :)
      dziekuje slicznie

      Löschen
  22. Die beiden Cremelacke gefallen mir MEGA! Das sind so die perfekten Farben fürs Frühjahr, wunderschön!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lieben Dank :) finde die wirklich gelungen :)

      Löschen
  23. Boszz ja jeszcze zimę czuję a u Ciebie tak wiosennie:) . Na wiosnę wybrałabym 244 piękny, radosny kolor:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hehehe :) mi juz za wiosna teskno ;D
      244 ma moc :) tym razem udala im sie kolekcja lakierów na wiosne :)

      Löschen
  24. Zakochałam się w Lady, kolor stworzony dla mnie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lady jest po prostu cudny <3 elegancki

      Löschen
  25. Lady i Majesty są przepiękne <3 ÉCLOSION to nie moja bajka, nie przepadam ja takimi lakierami nawierzchniowymi, ale pozostałe dwa chętnie bym przygarnęła :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hehehe :))) ciesze sie ze Ci sie tak bardzo spodobaly a co to Topa to jasne, rzecz gustu ;)

      Löschen
  26. jestem fanką długich paznokci ale Twoje są nieziemskie!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bardzo mi milo :) slicznie Ci dziekuje

      Löschen
  27. Z tej kolekcji lakierów podoba mi się ten top coat. Bardzo oryginalny jest i właśnie takie wiosenny.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj to cieszy mnie to bardzo :) ja sie nim tez zachwycam wlasnie bo jest taki inny -wiosenny <3

      Löschen
  28. Hach liebe Karo ,was zeigst du da wieder für schöne Lacke! Lady möchte ich mir auch zulegen :)

    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. heheh :))) kann ich dich gut verstehen :) Lady ist wirklich wundervoll
      liebste grüße

      Löschen
  29. Sehr schöne Farben, aber ich glaube die würden nicht so gut zu meiner Hautfarbe passen.
    Der Topper sieht klasse aus, gab es sowas schonmal von Dior :D? Wäre er nicht von Dior, würde ich ihn mir vielleicht sogar kaufen.

    lg Neru

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Eben nicht, deswegen habe ich den gekauft :) mal was anderes :)
      Liebe Grüße :)

      Löschen
  30. Lady i Majesty sa boskie, ale ja nie jestem lakierowa dziewczyna i wiem ze u mnie po 2, 3 uzyciach kurzylyby sie na polce :P

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To cieszy mnie to ze Ci sie podobaja :) a ja wlasnie czasem przesadzam z tymi lakierami hihi no maniaczka jestem i tyle ;D

      Löschen
  31. Ich hatte auch daran gedacht, mir Eclosion zu kaufen, aber nachdem ich dann Swatches gesehen habe, fand ich ihn doch zu sehr "Karneval-Kindergeburtstag-Clown". Auch die anderen Farben fand ich zu gewöhnlich bzw. unspektakulär, daher habe ich mir aus dieser Kollektion gar nichts gekauft.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Echt??? Ich finde den echt klasse eben nicht zu übertrieben ;)
      Die anderen beiden mag ich ebenso :) Lady finde ich ganz schick :)

      Löschen
  32. Majesty jest przepiękny i to on najbardziej przykuł moja uwagę! Jednak ten Lady jest równie interesujący. Cudowny odcien!
    A topik jest przesłodki! JAkoś tak kojarzy mi się z cukierkami i dzieciństwem :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jest jest , zgadzam sie :) chociaz Lady tez jest boska i musialy oba u mnie zamieszkac :)
      Topik jest slodziak i wyjatkowy :) wiec dlatego równiez musialam go przygarnac :)
      Buziaki :***

      Löschen
    2. Wcale Ci się nie dziwię, bo oba, a właściwe wszystkie trzy, są piękne! Po prostu Majesty jakoś najbardziej mi w oko wpadł :) i ponoć to on do mnie leci właśnie, chyba ktoś czyta w moich myślach i zna dobre mój gust :D hihi

      PS: Lecę na maila odpisać :*

      Löschen
    3. Majesty Ci sie napewno bardzo spodoba :******
      na lato bedzie super :)

      Löschen
  33. Kolor MAJESTY jest piękna i bardzo przypomina mnie Essie - Tert Deco :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tart Deco jest bardziej losos i bardziej intensywny tzn razacy :)
      Majesty jest wiosenny i bardziej pastel :)
      Ale moga nalezec do jednej rodzinki kolorystycznej :)

      Löschen
  34. Mam Lady i bardzo mi się podoba :) Piękne pazurki Kochana !

    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lady jest super ;) tez jestem tym kolorkiem zachwycona
      Dziekuje bardzo :*
      Buziam

      Löschen
  35. Sliczne sa - szczegolnie przypadl mi do gustu tej o nazwie Lady - bardzo elegancki jest - jak zwykle cudne zdjecia i pazurki. Buziaki :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lady jest naprawde wyjatkowo elegancki i nie taki zwykly , standartowy nudziak ;D
      Slicznie dziekuje Dolly :*** milo mi

      Löschen
  36. Majesty is just gorgeous!!!
    xoxo

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast