Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 29. März 2015

ESSIE Flowerista Spring 2015 Kollektion


Hallo ihr Lieben!
Die neuste Essie Frühlings-Kollektion steht seit kurzem in den Verkaufsregalen und heute möchte ich euch 3 von insgesamt 6 Nagellacken zeigen!

Hej dziewczyny!
Najnowsza wiosenna kolekcja lakierów Essie jest juz od niedawna w sprzedazy. Dzis chce Wam przedstawic 3 z 6 dostepnych lakierów. 




ESSIE FLOWERISTA




Ein schönes, cremiges Lila, dass eine tolle Konsistenz hat und nach einer Schicht schon super deckt! 
Ich glaube, dass der Flowerista als "die Farbe" aus dieser Kollektion gilt. 

To ladny, kremowy fiolet o wspanialej konsystencji, który juz po jednej warstwie znakomicie kryje. Lakier schnie szybciutko i nie wymaga top coatu. Mysle, ze Flowerista bedzie hitem tej kolekcji.


PICKED PERFECT 




Es ist ein cremiges, dunkles Beige mit leichtem, braunen Unterton. Die Konsistenz ist phänomenal und der Nagellack deckt perfekt nach nur einer Schicht. Der Farbton passt bestimmt nicht zu jedem Hautton, da man damit etwas kränklich aussehen kann.

To kremowy ciemny nudziak, z lekkim odcieniem brazu. Ma znakomita konsystencje, nie rozlewa sie na skórki i juz jedna warstwa wspaniale kryje. Lakier schnie szybko i nie potrzeba uzyc top coatu.
Picked Perfect to nietypowy kolor, który przy niektórych odcieniach skóry nie bedzie korzystnie wygladac.


PEDAL PUSHERS 




Es ist ein rauchiges Grau mit einem Hauch Lavendel. Die Farbe hat eine schöne, cremige Konsistenz und deckt ebenso nach nur einer Schicht. Eine wirklich klasse Farbe und definitiv mein Favorit der gesamten Kollektion. 

To przydymiony odcien szarego z domieszka lawendy. Jak i pozostale lakiery, ma znakomita, kremowa konsystencje i jedna warstwa idealnie kryje. Ten kolor, to zdecydowanie mój ulubieniec z calej kolekcji. 


Wie gefällt euch die neuste, limitierte Essie Kollektion?
Welche Lacke habt ihr euch zugelegt?

Liebe Grüße
Eure Karo


Co sadzicie o najnowszej, limitowanej kolekcji Essie?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Podobają mi sie kolory, ale Essie u mnie krótko trzymają;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. naprawde? u mnie 4 dni to zawsze, potem zmywam, ale 7 dni tez juz nosilam

      Löschen
    2. U mnie tez Essie trzyma sie doscy dlugo, dluzej nie raz niz lakiery high end.

      Löschen
  2. podoba mi się fiolecik :) no cóż zaskoczyłam wszystkich hyhyhy

    AntwortenLöschen
  3. idealne, piękne, krótkie paznokcie <3. gdybym miała wybierać, postawiłabym na tego ostatniego szaraczka. Nie kupię raczej,albowiem Essie ostatnio się u mnie ni cholery nie trzymają:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie dziekuje Iwonko :**** szaraczek tez mi sie najbardziej podoba :)
      naprawde? jaka szkoda...u mnie sie super trzymaja i dlatego chetnie je kupuje :)

      Löschen
  4. ja jestem na etapie kaszmirowej kolekcji, ale tej już nie mogę się doczekać!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. kaszmirowa nie przypadla mi do gustu..za bardzo sie smuza te lakiery....
      :)))

      Löschen
  5. Pedal Pushers sieht so so schön aus! da könnte ich direkt mal wieder schwach werden und mir einen Lack kaufen :)

    AntwortenLöschen
  6. Flowerista jest przepiękny <3 Uwielbiam takie kolorki :) Pozostałe dwa nie budzą we mnie emocji ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. flowerista jest naprawde hitem tej kolekcji :)
      a mnie sie szaraczek bardzo podoba

      Löschen
  7. Podobnie jak Tobie, najbardziej mi przypadl go gustu ostatni kolorek! sliczny <3

    AntwortenLöschen
  8. Wszystkie 3 kolory mają cos w sobie. Moim faworytem jest jednak Pedal Pushers. Piękne mani :) Buziaki :-*****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. uiiii...super,mnie tez sie on najbardziej podoba <3
      Buziaki :****

      Löschen
  9. Wszystkie trzy są przepiękne! Ale trzeci jest niesamowity! :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje kochana :) zgadzam sie z Toba <3

      Löschen
  10. Krótkie i piękne! Uwielbiam! ostatni - cuuudo!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Marysiu :* nie znosze szponów ;D
      Ostatni tez mój ulubieniec <3

      Löschen
  11. Wszystkie mi się podobają :-))

    AntwortenLöschen
  12. Finde alle drei Farben eine schöne Auswahl!

    Liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
  13. Ganz tolle Farben. Ich muss mal wieder shoppen gehen. Aber ich komme grad zu nix :-(.

    LG Mila

    AntwortenLöschen
  14. Oh die sind wunderschön <3 <3
    Pedal Pusher und Flowerista stehen jetzt auf meiner Wunschliste. Ich fahre morgen zu DM ^^

    Bussi :****

    AntwortenLöschen
  15. Mega Farben!
    Finde es sehr sehr gut, dass du auf deutsch und polnisch schreibst :)

    Liebste Grüße, Nicole
    http://nicolehenzel.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  16. Super jest ta kolekcja! Ja nie rozumiem, czemu jej w PL nie ma jeszcze? I czy w ogóle będzie - to jest pytania! Na razie wszyscy pokazują kolekję Resort, ale dla mnie ona jest dość nijaka.
    Chcę Floweristę na 100%i chyba Pedal Pushers :)

    AntwortenLöschen
  17. Flowerista to przepiękny odcień! Reszta jest ładna, ale nie wzbudziła we mnie chęci zakupu ;)

    AntwortenLöschen
  18. Już na Instagramie moje oko przykuł PEDAL PUSHERS = śliczny jest....podejrzewam że go capnę w dogodnym momencie :)

    AntwortenLöschen
  19. Picked Perfect sieht wirklich gut aus! Bin schon eine ganze weile auf der Suche nach soeinen Nagellack. Die was ich bisher haben, decken leider alle ziemlich schlecht.

    Liebe Grüße,
    Vanessa.
    http://msvanyvanity.blogspot.co.at/

    AntwortenLöschen
  20. Bei mir gibt es die Kollektion leider noch nicht *schmacht*... Das Beige wäre wirklich nichts für meinen Teint, die anderen zwei Nuancen gefallen mir aber sehr gut! Mal sehen welcher Lack bei mir einziehen darf, finde die komplette Kollektion klasse :D.

    lg Neru

    AntwortenLöschen
  21. Tolle Lacke :-) Picked Perfect wird mir bestimmt nicht stehen, aber die anderen beiden sind super! Und die Qualität stimmt ja auch! Liebe Grüße aus dem Passeiertal :-)

    AntwortenLöschen
  22. Piękna jest ta kolekcja, a Pedal Pushers jest wyjątkowy! :) :*

    AntwortenLöschen
  23. pierwszy i ostatni są piękne!

    AntwortenLöschen
  24. Flowerista wymiata, formalnie pięknota, ale Pedal Pushers cudny :)

    AntwortenLöschen
  25. wszyscy tak zachwalaja essie, chyba musze zainwestowac :)

    AntwortenLöschen
  26. Pierwsze dwa mi się najbardziej podobają :)

    AntwortenLöschen
  27. Pytanie za 100 pkt. :) czy Twoje lakiery mają szerokie pędzelki? :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tak :) bo u nas mozna tylko te z szerokimi pedzelkami kupic.
      chyba, ze zamawiam z usa to wtedey sa cienkie.

      Löschen
    2. Dzięki :) zamówiłam sobie na Zająca kolor Flowerista, ale obawiam się, że będzie cienki pędzelek (wg Essie Polska to seria pro i tralala - bo wychodzi, że w zależności od kraju i rodzaju dystrybucji są duże różnice i podział na amerykańskie/europejskie nie do końca oddaje charakter tego zjawiska. Wkurza mnie to...) Zobaczymy, jutro się przekonam i jak coś, to wymienię pędzelek ;)

      Löschen
    3. W Polsce mozna kupic obydwie wersje.

      Löschen
    4. Jak wiesz tez sie skuislam na te kolekcje i w sumie wybralam te same kolorki. Piekne barwy i takie wiosenne. Swietna trojca :))

      Löschen
  28. Piękne trio! Fiolecik chyba u mnie wygrywa :) Potem ta niebiesko-lawendowa szarość, taka jeansowa mi się wydaje, łaaadna! :) Kocham te paznokciowe foty Twe! *.* :*

    AntwortenLöschen
  29. Flowerista jest wspaniałym kolorem, ale jak zobaczyłam Pedal Pusher to zachwyciłam się jeszcze bardziej!

    AntwortenLöschen
  30. Flowerista jest piękny! Żałuję, że u nas limitki mają cienkie pędzelki :/

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast