Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dienstag, 7. April 2015

TOM FORD Crimson Noir (No.11) Lipstick


Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch einen luxuriösen Lippenstift von Tom Ford namens Crimson Noir vorstellen.
Und ja, es ist ein Rot! Man kann nie genug rote Lippenstifte haben!

Hej dziewczyny!
Dzis che Wam przedstawic pomadke luksusowej firmy Tom Ford w kolorze Crimson Noir. 
Tak, to moja kolejna czerwien! Jak ja to zawsze mawiam, czerwieni nigdy nie za duzo! 





Tom Ford Lip Color sieht schon in der Hülse sehr hochwertig aus. Schwarze, massive Verpackung mit goldenen Details und TF Logo, liegt allerdings etwas schwer in der Hand. Im ganzen gefällt mir die Hülse sehr, ist wirklich hübsch und sehr edel.
Die Farbe Crimson Noir ist ein alltagstauglicher, dunkler Rotton mit einem ganz leichten beerigen Stich. Der Lippenstift ist nicht so dunkel, wie der in der Hülse aussieht. Die Textur ist cremig, sehr angenehm, leicht pflegend und sieht etwas glossy aus. Die Haltbarkeit ist echt gut, bei mir bis zu 6 Stunden mit leichtem Essen und Trinken. Das ist völlig in Ordnung, weil das kein Longwear-Lippenstift ist!
Der Tom Ford Lip Color gefällt mir sehr gut und hier stimmt wirklich alles! Einziger Minuspunkt ist der Preis, da der Lippenstift kostet 46,99€ (3g). Ihr könnt den z.B bei Douglas kaufen.

Tom Ford Lip Color ma czarno-zlote, bardzo eleganckie i stabilne opakowanie z wygrawerowanym TF Logo. Dobrze sie zamyka, wiec nie ma obawy, ze nam sie pomadka sama otworzy. Sam wyglad w pelni zaspokaja moje wymagania. Przyznam sie szczerze, ze tak luksusowym produktom stawiam zawsze wysoko poprzeczeke! 
Kolor Crimson Noir to ciemnawa czerwien z odrobina malinowego rózu. Pomadka jest zdecydowanie jasniejsza niz w opakowaniu. Ma znakomita, kremowa konsystencje i wspaniala pigmentacje. Nie wysusza ust, nie wchodzi w zalamania i nie podkresla suchych skórek. Lekko pielegnuje usta i daje lekki polysk-nazwijmy ten efekt "glossy". Trzyma sie bardzo dobrze, u mnie do 6 godzin z lekkim jedzeniem i piciem. Uwazam, ze to bardzo dlugo, gdyz pomadka nie ma dlugotrwalego wykonczenia. 
Crimson Noir bardzo mi sie podoba i zadowala mnie w 100%! Pomarudzic mozna tylko przy cenie, gdyz za 3g placimy 200zl. Pomadki Toma Forda mozecie kupic w Douglasie *klik*.





Der Lippenstift ist qualitativ absolut hochwertig und die Nuance einfach Göttlich!
Seht selbst, hier sind die Tragebilder :

Crimson Noir to pomadka o najwyzszej jakosci a jej kolor jest po prostu booooski!
Zobaczcie same, tak prezentuje sie na ustach z lampa blyskowa i w swietle dziennym :






Wie gefällt euch TF Crimson Noir?

Liebe Grüße
Eure Karo

TOM FORD VANILLA SUEDE habe ich euch schon *hier* gezeigt.


Jak sie Wam spodobal TF Crimson Noir?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Den hatte ich heute auch drauf. Bei Dir sieht er aber viel dunkler aus als bei mir. Bei mir ist er teilweise schon fast sheer... Hab ihn letztens auch mal gereviewt, du kannst ihn gerne mit meinen Bildern vergleichen. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, der ist bei mir schon dunkler als der bei dir ist ;D
      Aber ich habe den richtig aufgetragen ;D heheh

      Löschen
  2. Przepiękny odcień ! ślicznie wygląda na Tobie Kochana !
    Muszę wreszcie obadać te pomadki :)

    buziam Miniu na miły wieczorek :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Ci slicznie :)
      Ja je bardzo lubie :) kolory tez sa znakomite
      Buziam Miniu :***

      Löschen
  3. Piękny kolor. Ta odrobina maliny fajnie go łagodzi. Bardzo twarzowy odcień.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie Ci dziekuje :) bardzo sie ciesze , ze Ci sie podoba

      Löschen
  4. piękny Tomeczek i piękna czerwień :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Misku mój kochany :****

      Löschen
    2. czerwienie mogłabym przygarniać bez końca :) hyhyhy

      Löschen
  5. die TF lippenstifte sind wirklich wunderschön!

    AntwortenLöschen
  6. Ahhh Tom Ford lipsticks... the bomb!!! Best packaging and formula!
    This shade really suits you my dear! :-)
    xoxo

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. the bomb my dear! the bomb! yesssss!
      thanks a lot :*******

      Löschen
  7. Kolorek niestety nie dla mnie, ale opakowanie totalnie mnie urzekło:) ehh... piękne:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Iwonko :) znasz mnie i wiesz, ze uwielbiam czerwien :D

      Löschen
  8. Pięknie u Ciebie wygląda!kolorek boski!

    AntwortenLöschen
  9. WOW Wunderschön!!
    Ich liebe liebe liebe Tom Ford Lippenstifte, die sind echt traumhaft, nur leider der Preis nicht so schön :P
    Diese Farbe steht dir super, liebes! ^^
    Bussi :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ich auch ! und meine Wunschliste ist echt lang hehehe :D
      Ich liebe Rot soooooo sehr <3
      Bussi meine süße :*****

      Löschen
  10. Love this shade so much <3 ...thx for sharing Karo

    AntwortenLöschen
  11. Mocna, intensywna czerwień. Nie wiem, czy bym się dobrze czuła w takiej, ale Tobie bardzo pasuje :)
    W ogóle świetnie wyglądasz w ciemnych kolorach na ustach! :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja uwielbiam wlasnie czerwienie w kazdej odslonie, mocnej, delikatnej, vampy itd ;D ;D
      dziekuje kochana, milo mi :****

      Löschen
  12. Wszystkie Tomki to fajne chłopaki, ta Twoja czerwień cudna:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj tak Iwonko :) ciesze sie, ze spodobala Ci sie :)
      no i jak milo Cie widziec na Instagramie! yay!

      Löschen
  13. No kolor robi wrażenie i usta takie w nim ładne. Tylko podziwiać ;)

    AntwortenLöschen
  14. Ten odcień jest przepiękny! Szminka Tom'a Ford'a to moje marzeń, a bogata gama wykończeń i kolorów ogromnie utrudnia wybór tej jedynej :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj znam to kochana, znam...mam tez kilka na liscie i nie moge sie zdecydowac, która nastepna mam kupic ;D

      Löschen
  15. Uwielbiam czerwienie, takie klasyczne typu Russian Red z MAC, jak i takie ciemniejsze nieco jak Twoja Crimson Noir ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Russian Red uwielbiam <3 razem z Ruby Woo ulubione czerwienie-nie limitowane od MACa :) bo z limitowanych czerwieni tez mam sporo ulubienców :D

      Löschen
  16. Baaardzo mi się podoba ten kolor. Ja tez uważam, ze czerwieni nigdy dość ;) Pięknie Ci w tej pomadce :-)*****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Asiulek kochany :***** cieszy mnie to bardzo ;***
      Buziole

      Löschen
  17. Antworten
    1. :) ciesze sie ze przypadl Ci do gustu

      Löschen
  18. Piekny kolor i choć sama bym się na niego nie odważyła, to chociaż sobie u Ciebie popodziwiam :)

    AntwortenLöschen
  19. Mrrrraaaaałłłł, przepiękna! I na max Twojowa! Ja bym w niej wyglądała jak 'idź stąd.. i to szybko' ;) Tobie jest w takich kolorach cudownie! *.*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ale mi milo <3 dziekuje kochany sisku mój :****** oj tak mojowa ona mojowa :****
      buziole i milego wieczorku :***

      Löschen
    2. Pozostaje mi więc życzyć Wam dłuuuugiej i cudownej przyjaźni :) :**

      Löschen
  20. Piękny kolor ma ta szminka, niesamowicie kobiecy i taki w hollywoodzkim stylu. Ślicznie Wam razem ;)

    AntwortenLöschen
  21. Przepiekna klasyka ! Masz racej czerwieni nigdy dosc tym bardziej, ze jest to barwa ktora przy odpowiedniej tonacji pasuje kazdemu. Cudowny kolor dla Ciebie ! Buziaki :-****

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast