Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dienstag, 19. Mai 2015

Top 5 im April


Hallo meine Lieben!
Ja, ich weiß, dass der April längst vorbei ist! Dennoch möchte ich euch meine Top 5 Produkte zeigen, die ich im letzten Monat wirklich gerne und oft benutzt habe!

Hej dziewczyny!
Wiem, wiem, kwiecien juz dawno za nami, jednak chetnie przedstawie Wam moje tradycyjne Top 5 najchetniej uzywanych produktów w kwietniu.


1. PAT&RUB REFRESHING BODY BUTTER : Diese tolle Body Butter habe ich von der lieben Sonia von Blog "W PUDRZE" geschenkt bekommen. Die Butter duftet wundervoll und frisch nach Orangen und Grapefruit. Dank Shea Butter und Kakao Butter pflegt sie ausreichend meine Haut. Ich liebe es so sehr und benutze die Butter besonders gerne nach dem Duschen, um richtig wach zu werden.

1. PAT&RUB ORZEZWIAJACE MASLO DO CIALA : fantastyczne maslo, które dostalam w prezencie od kochanej Sonii z bloga W Pudrze. Maselko pachnie swiezo i przepieknie. Zawiera w sobie zapach grejpfruta i pomarancza, a maslo shea nawilza i zmiekcza skóre, natomiast maslo kakaowe natluszcza i uelastycznia ja. Uzywam tego maselka najchetniej po porannym prysznicu.




2. RITUALS TAO T´AI CHI : Eine neue Sorte des berühmten, schäumenden Duschgels. Ich mag den Duft von weißem Lotus und Yi Yi Ren ( Der Hiobstränensamen) sehr gerne. Der ist leicht, frisch und nicht zu stark. Der Duschschaum wäscht sehr gut, schäumt optimal und trocknet meine Haut nicht aus! Ich bin begeistert und eine weitere Flasche habe ich schon gebunkert.

2. RITUALS TAO T´AI CHI : to najnowszy zapach znanych pianek pod prysznic. Uwielbiam ten zapach bialego lotosu z Yi Yi Ren czyli lzawica ogrodowa. Jest to swiezy, delikatny i nieduszacy zapach. Pianka idealnie myje, dobrze sie pieni i nie wysusza mojej skóry, do tego jest szalenie wydajna! Pianka jest tak fajna, ze kolejna mam juz w zapasie. 


3. ESTÉE LAUDER ILLUMINATING POWDER GELÉE 01 MODERN MERCURY LE : Ein traumhafter Highlighter, den ich immer wieder gerne benutze! Oft vergesse ich den und dann finde ich den beim Aufräumen des Schminktisches wieder. Dieses Spiel spielen wir schon seit ein paar Jahren. Im April habe ich den wirklich liebend gern benutzt. Besonders in Kombination mit dem MAC Bronzer sieht der einfach sensationell aus. Hier ( ganz unten ) *klick* seht ihr den im Vergleich mit anderen Highlightern.

3. ESTÉE LAUDER ILLUMINATING POWDER GELÉE 01 MODERN MERCURY LE : przepiekny, niestety limitowany rozswietlacz z dawnej kolekcji EL. Uwielbiam go za kolor, trwalosc i za to jak wspaniale sie go rozprowadza . Czesto o nim zapominam i przy kazdej segregacji rozswietlaczy ponownie wyciagam go z konca szuflady. Takie gierki robie z nim od lat! W kwietniu nosilam go w kombinacji z MACowym bronzerem prawie kazdego dnia. Porównanie z kilkoma innymi rozwietlaczami mozecie zobaczyc tutaj *klik* na samym koncu posta.






4. MAC PRO LONGWEAR BRONZING POWDER "SUN DIPPED" LE : Ein limitierter Bronzer aus der Temperature Rising Kollektion vom Sommer 2013. Ich liebe, liebe, liebe diesen Farbton! Der Bronzer sieht einfach göttlich aus! Ich hoffe, dass es den eines Tages noch einmal bei MAC geben wird. Ich muss den unbedingt wieder haben. Meiner ist schon fast aufgebraucht. Auf dem Bild trage ich den zusammen mit dem EL Modern Mercury.

4. MAC PROLONGWEAR BRONZING POWDER "SUN DIPPED" LE :  niestety jest to limitowany bronzer z kolekcji Temperature Rising z 2013 roku. Jak dla mnie, jest to idealny odcien bronzera, który po prostu kocham! Mam nadzieje, ze MAC wyda ten kolor ponownie i ze uda mi sie zrobic zapasy. Tutaj na zdjeciach mam go nalozony jako róz w kombinacji  z rozswietlaczem EL Modern Mercury.




5. MAC LIPPENSTIFT "OPERA" LE : Rote Lippen trage ich wirklich gerne und wer mich kennt, weiß, dass Rot zu mir gehört! Daher musste ich den Lippenstift "Opera" aus der limitierten Kollektion "Toldeo" unbedingt haben. Es ist ein leuchtendes , knalliges Rot mit wunderbarem, blaustichigem Unterton und meinem liebsten matten Finish!

5. MAC POMADKA "OPERA" LE :  bardzo lubie czerwone pomadki i kto mnie zna, to wie, ze czerwone usta naleza do mnie! Oczywiscie limitowana pomadka "Opera" z ostatniej kolekcji MACa "Toledo" musiala byc moja! Jest to taka czerwien, która lubie najbardziej! Intesywna, kremowa, dobrze kryjaca i dlugo trzymajaca sie na ustach o matowym wykonczeniu i niebieskawym odcieniu! 




Was für Lieblinge habt ihr im April gehabt?

Liebe Grüße 
Eure Karo


Jakich ulubienców mialyscie w kwietniu?

Pozdrowionka 
Karo



Kommentare:

  1. To masełko Pat od dawna chodzi mi po głowie :)

    AntwortenLöschen
  2. Ile MACzków :DDD Tą piankę będę musiała kupić, ale na razie się wstrzymam, bo mam jeszcze 12 (!!!, tak wiem!) produktów do mycia, także tego :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wiesz, ze kocham MACzki <3 hihi
      Świetna jest ta pianka :-) super pachnie i nie wysusza! Ty to ładny chomiczek jestes hihihi

      Löschen
  3. Tolle Sachen und ich find so kräftige Lippenstifte passen dir sooooooo gut :) Das Rituals würde mich auch interessieren, schade, dass es die in Ö. nicht gibt! Lg Babsi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Herzlichen Dank meine Liebe! Habt ihr nicht? Nicht mal bei Douglas? Schau mal, bei uns hat Douglas Rituals auch :-)

      Löschen
  4. Nawet nie wiedziałam, że Rituals wypuścili nową linię zapachową, muszę zajrzeć do ich sklepu :) Ja tez uwielbiam masła Pat & Rub za właściwości i konsystencję, teraz mam w użyciu wersję hipoalergiczną :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :-) świetna jest ta linia polecam! Chętnie wiecej bym poznała bo masełka bardzo lubie :-)

      Löschen
  5. Piekni ulubiency <3 Ten bronzer z MAC ma BOSKI odcien, idealny do konturowania! :) A ta czerwien jest boska <3 Tez wlasnie takie odcienie czerwieni do mnie przemawiaja :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oj tak ! Kocham go ! I po cichu liczę ze kiedyś jeszcze go w jakiejś limitce dadzą. Bo to czerwień z niebieskawym odcieniem . W nich czuje sie najlepiej :-)

      Löschen
  6. Fantastyczna piątka. Masełko miałam z serii otulającej i wspominam je bardzo miłe. Rozświetlacz faktycznie cudny, ale ja nie mam żadnego, bo chyba nie umiem go zapodać na twarzola ;) Pomadka boska jest

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Z serii otulającej marzy mi sie peeling :-) dałabys rade! Jest prosto a efekt wspaniały :-) pomadka typowo mojowa :-***

      Löschen
    2. Ja tez kocham czerwienie :)

      Löschen
  7. ... W ogóle Twój makijaż jest idealny. Nie mogę się napatrzeć :-)*****

    AntwortenLöschen
  8. Mam to masełko Put&Rub. Faktycznie świetny produkt. Odżywia cudnie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Super, ze nie tylko ja sie nim zachwycam :-) naprawde super produkt

      Löschen
  9. Nie słyszałam o tych piankach :)piękny kolor pomadki :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bo ich w PL nie ma ...
      Dziękuje Gosieńko, to typowo moj kolorek

      Löschen
  10. Jaki piękny ten brązer! Cudownie w nim wyglądasz :-)
    Uwielbiam masło P&R, zazwyczaj sięgam po hipoalergiczne, ze względu na delikatny zapach.
    A jak widzę Rituals, to oczy mi się świecą ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje Justyś! Kolor jest boski! Ja najchętniej bym te wszystkie masełka wypróbowała ;-)
      Aaa ja mam sklep Rituals pod nosem wiec zawsze sie na cos skusze! Tragedia hihi ;-D

      Löschen
  11. Die Bodybutter klingt himmlisch und der Bronzer steht Dir wirklich sehr, sehr gut! Ich hoffe ebenfalls, dass es ihn eines Tages wieder bei MAC geben wird - habe ich leider verpasst....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die bodybutter ist Mega geil !!!
      Der Bronzer liebe ich ! Oh ja! Das hoffe ich auch ! Wäre sau geil :-)

      Löschen
  12. Ten bronzer mi się bardzo podoba, chyba byłby idealny dla mojej Przyjaciółki MAComaniaczki ;D A pomadka tak ładnie na Tobie wygląda,pełen zachwyt :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hehe :-) no napewno by sie jej rownież spodobał :-)
      Kocham takie czerwienie! Miło mi, ze Ci sie w niej podobam

      Löschen
  13. Makijaż cudo Kochana <3 Masełko orzeźwiające również lubię.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ślicznie dziękuje :-) miło mi
      Jest znakomite! Naprawde <3

      Löschen
  14. Bardzo miło wspominam właściwości oraz zapach masła Pat& Rub. Na pewno jeszcze do niego wrócę :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jestem nim zachwycona i bedzie smuteczek jak sie skończy :-D

      Löschen
  15. Absolutnie uwielbiam pianki z Rituals i przy okazji najbliższego zagranicznego wyjazdu na pewno zaopatrzę się w TAO T´AI CHI :) Masło orzeźwiające Pat&Rub też ogromnie polubiłam i właśnie zużywam drugie opakowanie. Ten zapach genialnie pobudza po porannym prysznicu :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jest booooska! Naprawde zwaliła z tronu moja ukochaną Sakurę! Masło jest super! Szkoda ze mam kiepski dostęp do P&R bo na lato to idealne masełko :-)

      Löschen
  16. Wypróbowałabym masło do ciała;))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Polecam :-) znakomicie pachnie i bardzo dobrze pielęgnuje

      Löschen
  17. myślałam, że to taki piękny cień a nie rozświetlacz :))))
    piękna czerwień i bardzo Ci pasuje :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hehe :-) nie nie ... Chociaż ma inny kolor niż tradycyjne rozświetlacze to jest to naprawde wspaniały kolor, szczególnie na wiosnę i lato
      Czerwień kocham <3

      Löschen
  18. Przepięknie wygladasz w tym makijażu! Ta maczkowa czerwień bardzo do Ciebie pasuje, a rozswietlacz EL cudo <3 pianke Rituals i maselko od Ciebie bardzo polubilam, bardzo wydajne :):** cieszę się również, ze udało mi się trafić z zapachem maselka Pat&Rub bo doskonale pamietaj, ze jesteś wrażliwa na zapachy :)
    Miłego wieczorku :***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Slicznie Ci dziekuje kochana Soniu :)))) Kocham czerwienie i w takich odcieniach dobrze sie czuje :)
      Bardzo trafilas! jestem zachwycona <3 Ten zapach jest boski a dzialanie pielegnujace bardzo mile mnie zachwyca.
      Dziekuje Ci raz jeszcze :**** buziaczki i milego weekendu :***

      Löschen
  19. Eine schöne Auswahl. Dein Gesicht sieht so schön ebenmäßig und strahlend aus. Der rotte Lippenstift passt auch super zu deiner hellen Haut.

    Ich mag die Rituals-Duschschäume sehr. Von Rituals habe ich heute aus der Laughing-Buddah Serie eine Set bestellt. (Duschschaum, Peeling und Creme) . Ich liebe den frischen Mandarinen /Orangen Duft der Serie und nach langen überlegen habe ich Mac Call the Hairdresser bei Douglas bestellt.

    Liebe Grüße

    Ria

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank:) Ich liebe rote Lippenstifte :)
      Ich mag Rituals Produkte sehr! Die sind super !
      Uiii..toll Call The Hairdresser sieht echt schön aus :)))
      Liebe Grüße & schönen Abend

      Löschen
  20. Zazdroszczę Ci bardzo mojego rozswietlacze Estee;) Niestety, nie udało mi sie go upolować.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kochana, ja tez mialam z nim problemy ale udalo sie, bo Douglas sprowadzili mi go z innego miasta :)

      Löschen
  21. Bardzo lubię serię orzeźwiającą z Pat &Rub :)

    Buziam Miniu :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. znakomitcie pachnie :) chetnie bym cala serie wypróbowala bo to zapach idealny dla mnie <3

      Löschen
  22. Mam niesamowita ochote sprobowac tego maselka - chyba do tego stopnia, ze Twoj wpis prowokuje mnie do kupna. Moi ulubiency kwietnia i maja pojawia sie razem pod koniec tego miesiaca. Wreszcie wracam do blogaska po przerwie spowodowanej klopotami ze zdrowiem. Buziaki :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jest znakomite, swietnie sie spisuje <3 oj ciesze sie juz bardzo! ciekawe co u Ciebie goscilo :)))
      Wiem kochana...wiem i rozumiem ;( buziaczki i sciskam Cie :***

      Löschen
  23. Hej Śliczna! :*

    Lubię bardzo masła Patkowe, ale akurat ten zapach u mnie by nie przeszedł. Wiesz, mąż alergik na cytrusy ;)
    Musze koniecznie wypróbować te pianki Rituals! Tyle dobrego o nich czytała, a samo już słowo 'pianka' działa mocno na moją wyobraźnię! <3
    Modern Mercury jest piękny! Też go mam, ale nie wiedzieć czemu dawno po niego nie sięgałam! Muszę go 'odkopać! :D
    Pomada pięęęękna! Taka Twojowa! :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hej kochana moja :*****
      to moje pierwsze ale uwielbiam je <3
      aaaa...noo to tak! ;D
      widze, ze takie same gierki robisz z rozswietlaczem EL?! hahahah :****** odkopuj, bo pieknie przy bronzerze wyglada, szczególnie teraz na lato :*****
      Taaaak...mojowa! kocham, ale to juz wiesz :)))
      Buziole :*******

      Löschen
    2. Dobry wieczór! :**
      Ja też czuję, że bym je uwielbiała! Myziałabym się taką pianką ile wlezie :D hihi
      No właśnie Mercurek na lato będzie idealny! Odkopię go na pewno! :)
      Wieeem! I one kochają Ciebie! :**

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast