Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freitag, 20. November 2015

Top 5 im Oktober


Huhu meine Lieben!
Der Oktober ist längst vorbei aber ich möchte euch meine Top 5 Produkte zeigen, die ich liebend gerne benutzt habe. Meine Top 5 Posts kehren wieder zurück!

Hej!
Pazdziernik juz dawno za nami, wiem wiem!  Co sie odwlecze, to nie uciecze! Oficjalnie powracam z postami o moich Top 5 ulubionych produktów danego miesiaca.  


ORGANIQUE ETERNAL GOLD GOLDEN SUGAR PEELING 





Ein Körperpeeling von meiner liebsten polnischen Marke Organique mit Shea Butter, Zucker und Ölen. Das Peeling habe ich von Gosia *klick* geschenkt bekommen.
Was soll ich sagen?! Ich liebe es! Der Peeling-Effekt ist so toll, der Duft wunderbar und das Hautgefühl einfach grandios! Meine Haut fühlt sich extrem weich an und ist sensationell gepflegt. Hinterher brauche ich mich überhaupt nicht eincremen, da das Peeling eine angenehme Öl-Schicht hinterlässt. Hach! Ein grandioses Produkt!

Zloty peeling cukrowy firmy Organique dostalam od kochanego Eska *klik* w prezencie! Jeszcze raz slicznie Ci dziekuje! 
I co tu duzo mówic?! Jestem nim zachwycona! Peeling wspaniale zdziera, dzieki zawartosci masla shea i naturalnym olejkom znakomicie nawilza skóre, nie wysusza i pozostawia delikatny otulajacy zapach na skórze. 
Kocham go za jego latwa obsluge, za to, ze po uzyciu nie musze sie kremowac i ze moja skóra jest dlugo gladka. Jak sie skonczy bede za nim bardzo tesknic! 



GUERLAIN ROSE AUX JOUES 03 PEACH PARTY 




Ein toller Blush, den ich wirklich oft getragen habe. Die Farbe sieht so schön, dezent und gesund aus. Genau habe ich euch den *hier* vorgestellt.

Wspanialy róz, który naprawde chetnie nosze. Ma piekny kolor, na policzkach prezentuje sie bardzo ladnie i zdrowo. Dokladnie przedstawilam Wam go *tutaj* .



CHANEL STYLO EYESHADOW 107 CAMPANULE (LE)





Ein schöner Lidschattenstift aus der limitierten Chanel Kollektion Mediterranee vom Sommer 2015. Die Farbe ist wirklich toll und am liebsten trage ich die auf dem unteren Wimpernkranz. Es ist ein Violett mit Blaureflexen inspiriert von der florentinischen Iris, die sehr geliebt von Gabrielle Chanel waren.
Der Lidschattenstift lässt sich ganz einfach, schnell und präzise auftragen. Die Farbabgabe ist sehr gut und die Haltbarkeit hervorragend!

To cien w formie sztyftu z limitowanej, letniej kolekcji Chanel Mediterranee. Jest to przepiekny odcien fioletu z niebieskim shimmerem o wspanialej kremowj formule. Sztyft daje sie z latwoscia nalozyc, jego pigmentacja jest bardzo dobra, a trwalosc rewelacyjna! Nic sie nie sciera, nie blaknie i trzyma sie na swoim miejscu od rana az do wieczornego demakijazu. Najchetniej uzywam go na dolnej powiece . 
Chcecie go zobaczyc w akcji na górnej powiece to kliknijcie *tutaj*.  To wlasnie dzieki przepieknym zdjeciom mojej kochanej Marti zdecydowalam sie na zakup tego odcienia! 



NYX BUTTER GLOSS CRÉME BRULEE




Créme Brulee ist ein helles Rosa mit leichtem, peachigem Unterton. Die Farbe ist auf den Lippen schwach sichtbar aber das stört mich überhaupt nicht. Ich liebe es, weil ich den Gloss eher als eine Pflege mit einem Hauch von Farbe sehe. Das Tragegefühl ist sensationell. Meine Lippen sehen schön glossig aus, bekommen etwas Farbe und das wichtigste, trocknen nicht aus!

Créme Brulee to jasniutki odcien rózu z domieszka brzoskwinki. Na moich ustach kolor jest malo widoczny, jednak w tym przypadku mi to w ogóle nie przeszkadza. Dla mnie to dobra pielegnacja w formie blyszczyku o maselkowej formule i delikatnym odcieniu. Dobry z niego codzienniaczek. Na ustach fajnie sie prezentuje, daje polysk, nie wysusza i zapwenia komfort. Bardzo sie polubilismy. 



BIOMED *klick* ORGANIC MEDICAL SKIN CARE - PEEL MICH * (PR Sample)






Ein Enzym-Peeling mit Papaya und Ananas -Extrakten. Ist zu 98,9% natürlich, enthält keine Parabene, kein Phenoxyethanol, keine Mineralöle und ist frei von Tierversuchen!
Das Peeling hat eine cremige Konsistenz. Der Geruch gefällt mir, ist frisch und nicht künstlich. Lässt sich ganz einfach im Gesicht auftragen und ich habe keine allergische Reaktion bekommen, was bei mir leider oft bei den natürlichen Produkten vorkommt. Ich lasse es 5 Min. auf der Haut und dann spüle ich es mit lauwarmen Wasser ab. Das Peeling benutze ich 2 Mal wöchentlich. Nach der Anwendung ist meine Haut schön weich, und alle trockenen Hautschüppchen werden entfernt. Das Beste ist, dass mein Gesicht hinterher nicht ausgetrocknet ist und die überschüssigen Talg-Reste sanft entfernt sind! Das sanfte aber wirksame Peeling mag ich wirklich sehr!
Biomed könnt ihr auch online kaufen : hier und hier.

Welche Lieblinge habt ihr im Oktober gehabt?

Liebe Grüße
Eure Karo


To peeling enzymatyczny z ekstraktami z ananasa i papai. Jest to w 98,9% produkt naturalny. Nie zawiera parabenów, olejków mineralnych, phenoxyethanolu i nie jest testowany na zwierzetach.
Peeling ma delikatna, kremowa konsystencje przypominajaca krem. Polecany jest nawet dla bardzo wrazliwej skóry. Ma przyjemny swiezy, owocowy zapach i co wazne, nie jest on chemiczny! 
Bardzo dobrze rozprowadza sie po twarzy, nie uczula! Czesto mam problemy z naturalnymi maseczkami i peelingami. Po ich uzyciu wystepuje u mnie reakcja alergiczna, skóra piecze i jest mocno zaczerwieniona! Tutaj na szczescie tego nie ma! Peeling uzywam 2 razy w tygodniu. Zostawiam na 5min, nastepnie zmywam ciepla woda. Moja skóra jest ladnie oczyszczona, wygladzona i rozjasniona, a wszystkie suche skórki zostaja zlikwidowane, Do tego bardzo ladnie usuwa nadmiar sebium! Nie sadzilam, ze peeling enzymatyczny tak polubie. 


Jakich ulubienców mialyscie w pazdzierniku?

Pozdrowionka
Karo


*Dieser Post enthält PR Samples*






Kommentare:

  1. Antworten
    1. Z matowych mam jeden musze koniecznie dokupić inne odcienie ;)

      Löschen
  2. Antworten
    1. Dzięki Aga! Bardzo go lubie. Znakomita jakość i kolor jest przecudny <3

      Löschen
  3. Bardzo miło wspominam ten peeling:) tak jak większość peelingów organique:) a ten róż wpadł mi w oko!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ten peeling jest nsprawde swietny! A róż polecam, pachnie cudownie i wspaniałe prezentuje sie na buzi ;)

      Löschen
  4. Antworten
    1. Dziekuje ;) polecam bo warty jest każdego grosika

      Löschen
  5. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców ;)

    AntwortenLöschen
  6. Schöne Favoriten, meine Liebe!!
    Ich mag Körperpeeling sehr gerne, mein Liebling ist RUB RUB RUB von LUSH ^^
    NYX Butter Gloss mag ich auch sehr gerne, ich habe ein Paar davon :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich auch! Bin davon total abhängig hihi :-))) Rub Rub Rub mag ich auch sehrrrrr :-)
      Ja! Die Glosse sind wirklich toll! Und so billig!

      Löschen
  7. Róż Guerlain ma piękny kolor, nie wiem jak to się stało, że go przeoczyłam ;) Podsunęłaś mi pomysł na prezent dla kogoś bliskiego, ze względu na odcień <3
    Peelingi enzymatyczne także bardzo lubię a ten prezentuje się ciekawie!
    Co do oferty Organique ja niestety nie przepadam za bardzo za firmą, podoba mi się zapach serii Eternal Gold. Nie podoba mi się ich pokręcona filozofia, która odbija się w składach INCI niczym w krzywym zwierciadle. I to jest pewien paradoks, bo firma ma np. najlepsze algi plastyczne na rynku, ciekawe pudry do kąpieli i... to na tyle ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Asiu, ten róż jest tak wspaniały, ze napewno ta osoba, ktora nim obdarzysz bedzie w 7 niebie! Cudowna jakość i wspaniały zapach a kolor- bajka! Wspaniale sie prezentuje.
      Miałam juz kilka peelingów enzymatycznych a ten jest wyjątkowo dobry.
      Ja do tej pory źle wspominam pianki peelingujące do ciała sa straszne i okropnie wysuszają. Żel pod prysznic mimo ze cudownie pachnie to dozowanie jest tak straszne, ze nie mam ochoty go zużyć :-/

      Löschen
  8. Wszystko jest takie kuszące i cudowne :) Ten cień muszę kupić, ma taki piękny odcień, myślę, że by mi pasował :) Poproszę o wypróbowanie w Seporze :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Myśle ze napewno by Ci pasował :-) sprawdź go sobie bo był limitowany ale moze gdzie go jeszcze dorwiesz :)

      Löschen
  9. Złoty scrub Organique jest cudowny! Uwielbiam go, zresztą tak samo jak balsam z masłem shea :) Cieniem Chanel już się kiedyś zachwycałam! Pięknie wam razem :):* Ale wracając do pielęgnacji to, ja jakoś wolę sięgać po peelingi mechaniczne niż enzymatyczne. Kiedyś było odwrotnie. To ciekawe, że źle reagujesz na naturalne składniki.
    Miłego weekendu Kochana :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Balsamu jeszcze nie znam hihi ! Ale peeling jest swietny! Teraz bardzo kusi mnie phenome!
      Mechaniczne peelingi uwielbiam w lato, jak moja skóra mocniej sie przetłuszcza i poci. W jesień i zimę przez ogrzewanie w domu i zimno na dworze wymaga większego nawilżania i wtedy najchętniej uzywam peelingu enzymatycznego . Mam tez z organique dostałam od szpinaczka :-) jak ten zdenkuje to wyprobuje tamten.
      Tak, często reaguje alergicznie . Rosyjskie słynne maseczki mnie uczuliły - tzn jedna z nich. 2 maski z Lusha tez mi kuku narobiły wiec teraz bardzo uwazam!
      Miłego poniedziałku Soniu :-*****

      Löschen
  10. Karo, jakie Ty masz rzesy ! Love <3

    Podoba mi się creme brulee:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Weronika! To wszystko dzieki serum do rzęs :-)))
      Creme Brulée polecam ! Swietny zwyklaczej który nie wysusza ust za grosze!

      Löschen
  11. Lovely post. Have a great weekend Karolina! xx

    AntwortenLöschen
  12. To prawda, że często jest tak, że peelingi enzymatyczne cięzko polubić. Ja też trafiłam na swojego ulubieńca, i tak go polubiłam, że wszelkie zdzieraki typu mikrodermabrazja zaczynają iść w zapomnienie. Jak by Ci się jakieydś trafiła polska i do tego wrocławska marka Syis to koniecznie zerknij na enzymatyczny peeling ze złotem (z kwasami owocowymi) - PETARDA!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oooooo Aga ale mnie teraz ciekawość zżera! Hyhy!
      Ogólnie bardzo lubie peelingi i staram sie 2 razy w tygodniu je robić.
      Wpisuje go na listę, fakt nie wiem kiedy zawitam do PL ale bede o nim pamietać

      Löschen
  13. Ja czaję się na matową pomadkę z Nyxa. :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pomadke w płynie? Jezeli tak to ja tez sie na nie czaję ;-)

      Löschen
  14. Róż ma genialny kolorek :) Nie mam jeszcze żadnego różu z Guerlain, ale ja jakoś różowa nie jestem.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje :-) ja natomiast baaaaardzo różowa jestem hyhy

      Löschen
  15. Na zdjęciu masz ten tusz Chanel, o którym ostatnio mi pisałaś?;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nie kochana , podlinkowałam Cie na instagramie pod moimi zdjęciami na których mam tusz od Chanel :-)
      Tutaj mam Maybelline

      Löschen
  16. Złotego peelingu nie miałam i nie znam. Ostatnio w ogóle rzadko coś kupuje, zwłaszcza do ciała. A z Organique to juz nie pamietam kiedy. Fajna ta piątka październikowa. Miłego wieczoru Skarbie :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Peelingi organique bardzo sobie chwale. Moj ulubieniec to kawowy i jabłko - rabarbar! Świetne sa ! Ten złoty to juz taki bardziej luksusowy - uwielbiam!
      Miłego Asiu :-***

      Löschen
  17. Antworten
    1. Ojjj Justyś róż polecam! Swietny jest! I ten zapach ... Cudo <3

      Löschen
  18. Finde das Blush so toll, ein wunderschöner Farbton :)

    Wünsche dir ein angenehmes Wochenende, liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das freut mich! Ja! Die Farbe ist wirklich grandios ;-)
      Liebste Grüße :-*

      Löschen
  19. rzęsiory :))) boskie
    chanelkowy cień pięknie wygląda

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hyhy dziekuje :-***
      Piękny jest i tak śmiesznie łatwy w obsłudze! Uwielbiam <3

      Löschen
  20. Peeling muszę wypróbować choć mam swoich ulubieńców :) zawsze chętnie kupuję inne niż Collistar ale i tak wracam do Collistar, bardzo wysoko poprzeczkę stawiają peelingi tej marki innym :) na ten róż Guerlain mam wielką chęć już od pierwszej Twojej prezentacji i mam nadzieję, że jutro uda mi się dorwać :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To tak jak ja wracam do Ritualsa! Kocham go i jest moim nr.1
      Collistar chodzi za mna juz taaak długo ze jak zapasy wykorzystam to napewno sie na niego skusze!
      Obejrzyj sobie ten róż bo jest naprawde rewelacja ;))

      Löschen
  21. Mam ten sam odcień błyszczyka z Nyx i tak tak! Jest prześwietny! :)

    AntwortenLöschen
  22. Cieszę się bardzo, że peeling Organique przypadł Ci do gustu.. Ja się obraziłam na firmę za brudzącą, chemiczną czekoladę i już ich nie lubię hehe.. Niemniej zapach tej serii jest miły :)
    Boskie są te Stylo' we Chanelki ..cudne :)
    Ja mam bardzo podobnie, że nie przepadam za enzymatycznymi peelingami..niestety przez wzgląd na naczynka nie mogę sobie pozwolić na mocne, mechaniczne zdzieranie, na które miałabym chęć :D
    Naturalne kosme są podstępne...wysokie stężęnia danych ziół czy ekstraktów bywaja zabójcze dla naszych, wrażliwych cer..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oj pamietam ta wstrętna czekoladę! Fuj ! Nie cierpię czegoś takiego!
      Powiem Ci ze ten peeling enzymatyczny jest naprawde super! Nie podrażnia - co dla mnie baaaardzo ważne jest!
      Raz jeszcze Esku kochany ślicznie dziekuje :-****

      Löschen
    2. Oj tak ... Nawet Lush mnie podrażnil .. Maseczki ... Juz wiecej nie ich kupie a innych z Lusha bo maja nowe boje sie próbować :-/

      Löschen
  23. Das ist ja eine tolle Produktauswahl! Der Lidschatten-Stylo sieht bei dir soooo toll aus und den Blush finde ich auch wunderschön! Mit biomed Produkten habe ich übrigens auch schon gute Erfahrungen gemacht. Das Peeling kannte ich bisher aber noch nicht. Vielen Dank für's Vorstellen.

    Liebe Grüße
    Anja

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank Anja!
      Den Stylo Lidschatten mag ich sehr! Die Qualität ist toll! Der Blush ist wunderbar und der duftet soooo herrlich !
      Liebste Grüße und schönen Tag!
      Biomed hat wirklich schöne Sachen . Von 4 Produkten 2 haben mich sehr überzeugt einer ist ganz ok und leider das Serum hat mich nicht überzeugt.

      Löschen
  24. Ten peeling enzymatyczny wygląda świetnie!
    Moim niekwestionowanym ulubieńcem w tym miesiącu był krem z Fitomedu Nr 12!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Peeling jest naprawde fajny :-)
      O tego kremu nie znam :-D

      Löschen
  25. NYXik przepiękny! Baaaardzo mojowy! A co to się stanęło, że nie ma żadnej bardziej mrocznej, jesiennej pomady? Przecież to cała Ty :) Poczekam na kolejny miesiąc. Może akurat :D
    Kredka Chanelkowa boska! Kochamy fiolety, prawda?! <3 :*
    Peeling Organique u mnie jeszcze w zapasach! Kocham jednak ich peelingi i kocham zapach tej serii. Wierzę więc, że będzie miłość :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jest fajny i taniocha do tego ! Na co dzien super i do tego pielęgnuje <3
      Chanelkowa kredka to Twoja zasługa hyhyhy :-D
      Ich peelingi są super chociaż tych piankowych nie lubie bo mnie bardzo wysuszają ! :-D

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast