Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freitag, 27. Februar 2015

Maybelline Dream Wonder Nude


Hallo meine Lieben!
Auf dieses Produkt war ich echt gespannt und ich freue mich, dass es nun auch in Deutschland erhältlich ist!
Bei meinem letzen dm-Besuch habe ich mir diese Foundation angeschaut und gleich gekauft. Ich habe mich für die Nuance 10 Ivoire entschieden, also die hellste von den fünf bei uns erhältlichen Farben. 20ml kosten 9,95€. Allgemein mag ich keine Drogerie Foundations! Nicht weil diese schlecht sind, nur meistens ist die hellste Nuance für mich viel zu dunkel, der Unterton ist zu gelb oder die dunkeln oft nach!

Hej dziewczyny!
Ten podklad bardzo mnie ciekawil i ogromnie wzbudzil moje zainteresowanie. Amerykanskie bloggerki zachwalaja go za jego lekkosc i krycie. Wiec podczas ostatnich zakupów w dm´ie oczywiscie sie na niego skusilam. Mój kolor to 10 Ivoire czyli najjasniejszy z pieciu u nas dostepnych odcieni. 20 ml kosztuja 9,95€. 
Ogólnie nie uzywam drogeryjnych podkladów! Nie dlatego, ze ich nie lubie, tylko dlatego, ze nawet najjasniejszy odcien jest z reguly dla mnie za ciemny, za zólty a do tego podklady drogeryjne lubia ciemniec po nalozeniu.







Optisch sieht der Flakon sehr schön aus, erinnert mich an einen Wassertropfen. Der Applikator sieht ebenfalls sehr interessant und ansprechend aus. Die Anwendung ist auch sehr einfach. Man sollte den Flakon sehr gut schütteln und mit dem Applikator direkt auf die gewünschte Gesichtspartie auftragen. Aus hygienischen Gründen lasse ich die Foundation auf meine saubere Hand tropfen und mit dem Beauty Blender trage ich die anschließend im Gesicht auf.
Die Foundation ist sehr flüssig und durch diese flüssige Konsistenz lässt die sich gleichmäßig im Gesicht verarbeiten. Nach dem Auftrag sieht die etwas "nass" aus und mit dem Abpudern muss man abwarten. Das Tragegefühl ist sehr angenehm, die Foundation ist ultra leicht, nur leider betont die Foundation meine Poren und die Deckkraft ist nicht zu stark.

Optycznie flakon prezentuje sie bardzo ciekawie i przypomina krople wody, równiez aplikator ma ciekawy ksztalt i wyglad. Podklad naklada sie bardzo latwo. Nalezy mocno potrzasnac flakonem i bezposrednio aplikatorem nanosic go na twarz. Jednak z higienicznych wzgledów, nakladam podklad na czysta dlon i z dloni pobieram go zwilzona gabeczka Beauty Blender i rozprowadzam po twarzy. 
Podklad jest bardzo plynny, wiec dzieki swojej rzadkiej konsystencji nie tworzy on na buzi typowej maski i daje sie ladnie i równomiernie nalozyc. Po nalozeniu jest on chwilowo "mokry" i z przypudrowaniem buzi trzeba chwilke odczekac. Podklad jest delikatny, przyjemny i nie wyczuwam go na buzi. Nie ma mocnego krycia, wiec kazde niedoskonalosci skóry niestety nie beda przez niego dobrze przykryte. Do tego podklad podkreslil moje pory.






1. Nacktes Gesicht nur mit meiner Tagespflege 
    Twarz tylko z kremem na dzien

2. Gleich nach dem Auftragen
    Twarz zaraz po nalozeniu podkladu

3. Komplett geschminkt / die Foundation ist gut eingezogen
    Podklad dobrze wchloniety

4. Mit Puder abgepudert
    Twarz przypudrowana pudrem 


Foundation nach 6 Stunden 
Podklad po 6 godzinach noszenia 


Nach 6 Stunden glänzt mein Gesicht total, besonders auf meiner T-Zone und auf der Nase ist die Foundation komplett abgegangen. Die Reste haben sich in meinen Nasenflügeln abgesetzt und die Poren sind total verstopft und betont. 
Für meine Mischhaut ist die Foundation leider nicht so gut geeignet. Allerdings hat mich die Nuance sehr positiv überrascht, da die für meine sehr helle Haut sehr gut geeignet ist. 
Ich denke, dass die Maybelline Dream Wonder Nude perfekt für alle, die normale oder trockene Haut haben, sein wird!

Kennt ihr die Foundation?
Was sagt ihr?

Liebe Grüße
Eure Karo


Po 6 godzinach noszenia podkladu moja twarz blyszczy sie a szczególnie jej strefa T. Na nosie podklad starl sie calkowice, a jego resztki osadzily sie w bruzdzie nosowej. Powlazil w pory i je jeszcze bardziej podkreslil. Fuj! 
Niestety dla mojej mieszanej skóry jest on totalna porazka! Jedynie co mnie bardzo mile zaskoczylo, to jego kolor, który naprawde ladnie wtopil sie w moja skóre i nie sciemnial! 
Mysle, ze dla normalnej jaki i dla suchej skóry, która nie wymaga mocnego krycia bedzie on idealny!


Znacie ten podklad?
Jest on juz w Polsce dostepny?

Pozdrowionka
Karo

U Dolly *KLIK* mozecie przeczytac dobra recezje. Ona ma cere normalna z tendencjami do suchej.


Sonntag, 22. Februar 2015

Chanel Beige Petale 567


Hallo meine Lieben!
Heute möchte ich euch einen Chanel Nagellack vorstellen, der aus der Les Fleurs d´été Sommer Kollektion 2011 stammt!
Es ich eine Farbe, die nicht besonders und überwältigend ist, jedoch gehört sie zu meiner Chanel Sammlung. Nach und nach will ich euch alle meine Chanel Lacke zeigen! Auch die, die nicht so einzigartig sind aber für einen Sammler eine große Rolle spielen.

Hej dziewczyny!
Dzis chce Wam przedstawic lakier Chanela pochodzacy z limitowanej kolekcji Les Fleurs d´été na lato 2011. 
Dobra, wiem, ze to nie jest jakis wspanialy i interesujacy kolor ale nalezy on do moich zbiorów. Jak wiecie, po malu chce Wam przedstawic moje wszystkie lakiery Chanela, które mozecie zobaczyc pod ikonka "Chanel Le Vernis". Moja kolekcja posiada nie tylko same ciekawe i specyficzne kolory, ale takze takie zwykle, normalne, które dla kolekcjonera graja równiez ogromna role. 





Beige Petale ist ein sehr helles, fast durchsichtiges, milchiges Beige. Der Nagellack ist wirklich sehr sheer und dünnflüssig. Nach 2 Schichten kann man die Nagelspitzen immer noch sehen. Der Nagellack ist nicht unbedingt etwas besonderes und man kann auch genug alternativen finden. Jedoch sehen die Nägel sehr gepflegt aus und für einen wahren Sammler ist der ein "must have".

Beige Petale to bardzo jasniutki, prawie ze przezroczysty, mleczny bezyk. Lakier jest naprawde bardzo przeswitujacy i rzadki. Po dwóch warstwach nadal przebijaja biale koncówki paznokci. Kolor nie jest az tak wyjatkowy i na rynku mozna znalezc duzo tansze alternatywy. Jednak dzieki Beige Petale paznokcie wygladaja na bardzo zadbane i eleganckie a dla prawdziwego kolekcjonera ten lakier to po prostu must have. 







Mögt ihr dezente Lacke?

Liebe Grüße
Eure Karo


Lubicie delikatne lakiery?

Pozdrowionka
Karo

Sonntag, 15. Februar 2015

Wicked Look


Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch einem Look zeigen, den ich mit meiner Lieblings Palette "Maya Mia" von Anastasia Beverly Hills geschminkt habe!

Hej dziewczyny!
Dzis chce Wam przedstawic makijaz z mojej ulubionej paletki "Maya Mia" od Anastasia Beverly Hills. 






Für den Look habe ich die Lidschatten Nude, Warm Taupe, Caramel, Sienna und Deep Brown aus der Maya Mia Palette benutzt. Als Eyeliner habe ich den MAC Fluidline in Our Secret (LE) verwendet. Meine Wimpern habe ich mit dem Maybelline Lash Sensational Mascara getuscht.

Do makijazu uzylam cieni Nude, Warm Taupe, Caramel, Sienna i Deep Brown z paletki Maya Mia. Jako eyeliner nalozylam MAC Fluidline w kolorze Our Secret (LE) , a rzesy wytuszowalam tuszem Maybelline Lash Sensational Mascara







Im Gesicht trage ich das MAC Studio Fix Fluid SPF15 NW10, welches ich mit dem Hourglass Puder in Dim Light fixiert habe. Als Blush habe ich den MAC Warm Soul  genommen und als Highlighter den MAC Lightscapade. Auf den Lippen trage ich den Lime Crime Velvetines Wicked - meine neue große Liebe!

Na twarzy mam podklad MAC Studio Fix Fluid SPF15 NW10 , który przypudrowalam pudrem firmy Hourglass w kolorze Dim Light. Jako róz uzylam MAC Warm Soul, a jako rozswietlacz MAC Lightscapade . Na ustach mam mój najnowszy zakup, czyli Velvetines w kolorze Wicked od firmy Lime Crime - musze przyznac, ze ten kolor to moja wieloka milosc! 

PRODUKTE / PRODUKTY :


MAC STUDIO FIX FLUID SPF15 NW10
MAYBELLINE FIT ME CONCEALER #15
HOURGLASS AMBIENT LIGHTING POWDER "DIM LIGHT"
MAC WARM SOUL BLUSH
THE BODY SHOP BRONZING POWDER 02 FAIR MATTE
MAC MSF LIGHTSCAPADE
ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW POMADE MEDIUM BROWN 
ANASTASIA BEVERLY HILLS MAYA MIA PALETTE:
*NUDE
*WARM TAUPE
*CARAMEL
*SIENNA
*DEEP BROWN
MAC FLUIDLINE OUR SECRET (LE)
MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASCARA (PR Sample)
LIME CRIME VELVETINES WICKED 


Wie gefällt Euch der Look?

Liebe Grüße
Eure Karo 

I jak sie Wam podoba mój makijaz?

Pozdrowionka
Karo

Montag, 9. Februar 2015

LUSH Copperhead / Shampoo Bar


Hallo meine Lieben!
Heute möchte ich euch mal ein Lush Shampoo vorstellen! Es ist eine neue Sorte der Shampoo Bars. Wer diese tolle Erfindung noch nicht kennt, es handelt sich hierbei um feste, runde Shampoostücke, die enorm ergiebig sind und für ca.80 Haarwäschen ausreichen.

Hej dziewczyny!
Dzis chce Wam przedstawic szampon do wlosów firmy Lush. Jest to jeden z szesciu nowych rodzaji popularnych szamponów w kostce. Kto o tym wspanialym wynalazku jeszcze nie slyszal, to krótko wyjasnie. Jest to okragla, twarda kostka, która jest bardzo wydajna i starcza na 80-krotne mycie wlosów. Dopasowana do potrzeb naszych wlosów i skóry glowy wspaniale zastepuje zwykly szampon w plynie.






Copperhead ist die richtige Wahl, wenn man dunkles, coloriertes Haare hat! Kaffee und geschmolzenes Henna verleihen einem Glanz, ohne die Haare wirklich zu färben. Der geröstete Kakao kräftigt zusätzlich die Haare. Vetiveröl und fair gehandelter Vanille verleihen einen sanften Duft.
Ich habe den Shampoo Bar Anfang Dezember gekauft und benutze ich ihn jeden Tag (ich wasche meine Haare jeden Tag). Da ich kurze, dunkle und gefärbte Haare habe, ist der Copperhead sehr gut für mich geeignet. Meine Haare haben einen schönen Glanz, sehen gepflegt und gesund aus. Ich habe keine allergische Reaktionen bekommen, mein Kopfhaut juckt nicht und ich vertrage den Duft ebenfalls sehr gut. Ich benutze feste Lush Shampoos schon seit über 2 Jahren und habe festgestellt, dass meine Haare obwohl ich die jeden Tag mit heißer Luft trockne und mit dem Glätteisen glätte, wirklich toll und glänzend aussehen. Hier *klick* habe ich euch über JUMPING JUNIPER erzählt.
55g kosten 8,95€.

Copperhead to wlasciwy wybór dla farbowanych wlosów od ciemnego brazu po ognista czerwien! Kawa i czerwona henna odswiezaja kolor wlosów i nadaja wlosom piekny polysk. Opiekane kakao dodatkowo wzmacnia je i pielegnuje. Naturalny olejek eteryczny wetiwer i wanilia dbaja o delikatny zapach. 
Kostke szamponu kupilam na poczatku grudnia i uzywam jej codziennie. Poniewaz mam któtkie, ciemne i farbowane wlosy sluzy mi ona znakomicie. Moje wlosy ladnie sie blyszcza, sa zadbane i zdrowe. Szampon nie uczulil mnie, nie podraznil skóry glowy a zapach jego nie jest upierdliwy. 
Bardzo lubie kostki Lusha i uzywam ich juz od ponad 2 lat. Do moich ulubionych naleza Jumping Juniper i Seanik a w zapasie mam jeszcze Honey I Washed My Hair. Mimo, ze codziennie susze wlosy suszarka i uzywam prostownicy to moje wlosy nie sa zniszczone i przesuszone. Jestem pewna, ze to zasluga zdrowych i nieszkodliwych szamponów Lusha. 
55g kosztuja 8,95€





So sieht der Copperhead nach über 2 Monaten aus

Tak wyglada kostka Copperhead po ponad 2 miesiacach uzywania


Kennt ihr die Lush Shampoo Bars?

Liebe Grüße
Eure Karo


Slyszalyscie o tych szamponach Lusha w kostce?

Pozdrowionka
Karo

Freitag, 6. Februar 2015

Top 5 im Januar


Hallo ihr Lieben!
Der Januar ist vorbei und heute möchte ich euch meine Top 5 Produkte zeigen, die ich letzten Monat sehr gerne und sehr oft benutzt habe!

Hej dziewczyny!
Styczen juz za nami, wiec zapraszam na moje tradycyjne Top 5 najchetniej uzywanych produktów. 


1. LA PRAIRIE CELLULAR MOISTURIZER SPF 15 THE SMART CREAM 

Es ist eine leichte Creme, mit einer Formel, die Hautprobleme dort bekämpft, wo sie entstehen. Sie versorgt unsere Haut mit allen wichtigen Wirkstoffen, damit sie sich gegen die Anzeichen vorzeitiger Hautalterung schützen kann und dabei ist sie so leicht, dass man sie kaum spürt. 
Die Creme ist seidig und federleicht, lässt sich gut auftragen und zieht sehr schnell an. Obwohl ich eine Mischhaut habe, ist die Creme wirklich grandios für meine Bedürfnisse. Besonders in der Winterzeit braucht meine Haut etwas mehr an Feuchtigkeit, da durch die kalte Luft und Heizungsluft sie an manchen Stellen sehr schnell austrocknet. Dank der La Prairie Creme sieht meine Haut frischer und straffer aus. Ich habe die Dose im Oktober gekauft und benutze sie immer morgens nach dem Reinigen. 30ml kosten ca.133€.

Wyobrazcie sobie tak inteligentna pielegnacje, która "mysli" za nasza skóre i jest w stanie sprostac jej wymaganiom! To wlasnie krem La Prairie Cellular Moisturizer SPF15 The Smart Cream. Inteligentnie dobrane skladniki zamkniete w lekkiej konsystencji trafiaja do zródla problemów skóry, dodajac sil witalnych tam, gdzie sa one najbardziej potrzebne, by efektywnie chronic skóre przed widocznymi oznakami przedwczesnego starzenia. 
Krem ma leciutka formule, daje sie ladnie rozprowadzic na buzi i szybko sie wchlania. Mimo, ze mam mieszana skóre, to ten krem jest moim idealem na potrzeby mojej skóry w sezonie jesienno-zimowym. Przez mrozne powietrze na dworze i suche powietrze od kaloryferów jest moja skóra twarzy w niektórych miejscach przesuszona. Dzieki kremowi La Prairie wyglada ona zdrowo, swiezo i otrzymuje wlasciwe nawilzenie, a do tego jest ladnie napieta. Opakowanie kremu kupilam w pazdzierniku i uzwyam codziennie rano po oczyszczeniu twarzy. 30ml kosztuja 679zl. (u Was w PL jest on strasznie drogi! u nas jest zdecydowanie taniej! )




2. ORGANIQUE COFFEE SUGAR PEELING 

OMG! Leute! Alle die Kaffee lieben, werden dieses Peeling einfach abgöttisch finden! Es ist ein Genuss beim Duschen! Durch den Zusatz von Bienenwachs und Sheabutter, macht das Zeug die Haut sensationell weich und spendet Feuchtigkeit! Dazu duftet das Peeling nach frisch gemahlenem Kaffee! Ich liebe es so sehr! Das Peeling habe ich aus Polen von meiner lieben Magda von SZPINAKOZERCA Blog geschenkt bekommen. Das ist das BESTE Peeling, das ich je benutzt habe! 

OMG! Dziewczyny! Co to za cudowny produkt!? Wszystkie z Was co kochaja kawe, beda sie nim napewno zachwycac! Ten zapach to bezkofeinowa pobudka pod prysznicem! Drobinki cukrowe i zmielone ziarna kawy wspaniale zdzieraja, masuja a zawartosc wosku pszczelego i masla shea wygladza i wspaniale nawilza nasza skóre! A zapach, to swiezo zmielona kawa! Rewelacja! To jeden z moich najukochanszych polskich produktów i z Organique! Bede plakac jak sie skonczy! Peeling dostalam w prezencie od mojej kochanej Magdy z blogu SZPINAKOZERCA ! Kochana, dziekuje Ci jeszcze raz! To najlepszy peeling jaki do tej pory mialam! Nawet Laura Mercier peeling i Ligne St.Barth nie dorównuja mu ani troche! 






3. GERARD COSMETICS BUTTER CREAM LIPGLOSS

Ich mag den Gloss wirklich sehr! Die Farbe ist wundervoll, toll pigmentiert und trocknet meine Lippen nicht aus. Ich habe den wirklich sehr oft und sehr gerne getragen. 
Meine genaue Review könnt ihr hier *klick* lesen.

Bardzo lubie ten blyszczyk! Naprawde go czesto uzywam. Ma fajny kolor, jest dobrze napigmentowany, nie wysusza mi ust i nie jest tak bardzo kleisty. Ostatnio Wam go dokladniej pokazalam, o *tutaj* .



4. CHANEL ROUGE COCO SHINE 93 INTIME

Der Lippenstift ist zusammen mit der Chanel Herbst Kollektion 2014 "États Poétiques" raus gekommen. Es ist eine neutrale, schöne und dezente Farbe, die sehr gut tragbar ist. Wie man so sagt, "my lips but better"-Lippenstift. Die Haltbarkeit ist normal, so wie es bei der Rouge Coco Shine Reihe zu erwarten war. Allerdings mag ich die Farbe sehr, weil man die ohne Spiegel sehr leicht auftragen kann. Hinzu kommt, dass die Textur sehr pflegend ist. 

To pomadka, która wyszla razem z jesienna kolekcja Chanela 2014 "Ètats Poétiques". To bardzo neutralny, delikatny i pastelowy kolor. Jak to sie mówi kolor "my lips but better". Jej trwalosc jest normalna, czyli taka jakiej mozna sie spodziewac po serii Rouge Coco Shine. Cudów nie ma, ale ja i tak bardzo lubie ta pomadke i ten kolor. Nawet bez lusterka mozna ja z latwoscia nalozyc, bez obawy o wyjechanie nia poza usta. Do tego lubie ja za jej pielegnacje. 







5. ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW POMADE DARK BROWN

Für mich ist die Pomade momentan das Beste für meine Augenbrauen! Sie ist sehr ergiebig, einfach zum Auftragen und hält den ganzen Tag bombenfest! 
Ich habe eine Review mit vielen Tragenbildern hier *klick* gezeigt. 

Jak dla mnie to ta pomada jest naprawde najlepsza. Bardzo wydajna, latwa w uzyciu i do tego trzyma sie caly dzien! Znakomicie wypelnia moje dziury i braki we wloskach.
Dokladnie o niej jak i o Medium Brown pisalam juz tutaj *klik* .




Welche Lieblinge habt ihr im Januar gehabt?

Liebe Grüße
Eure Karo


A Wy jakich ulubienców mialyscie w styczniu?

Pozdrowionka
Karo
Blog template designed by SandDBlast