Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 29. März 2015

ESSIE Flowerista Spring 2015 Kollektion


Hallo ihr Lieben!
Die neuste Essie Frühlings-Kollektion steht seit kurzem in den Verkaufsregalen und heute möchte ich euch 3 von insgesamt 6 Nagellacken zeigen!

Hej dziewczyny!
Najnowsza wiosenna kolekcja lakierów Essie jest juz od niedawna w sprzedazy. Dzis chce Wam przedstawic 3 z 6 dostepnych lakierów. 




ESSIE FLOWERISTA




Ein schönes, cremiges Lila, dass eine tolle Konsistenz hat und nach einer Schicht schon super deckt! 
Ich glaube, dass der Flowerista als "die Farbe" aus dieser Kollektion gilt. 

To ladny, kremowy fiolet o wspanialej konsystencji, który juz po jednej warstwie znakomicie kryje. Lakier schnie szybciutko i nie wymaga top coatu. Mysle, ze Flowerista bedzie hitem tej kolekcji.


PICKED PERFECT 




Es ist ein cremiges, dunkles Beige mit leichtem, braunen Unterton. Die Konsistenz ist phänomenal und der Nagellack deckt perfekt nach nur einer Schicht. Der Farbton passt bestimmt nicht zu jedem Hautton, da man damit etwas kränklich aussehen kann.

To kremowy ciemny nudziak, z lekkim odcieniem brazu. Ma znakomita konsystencje, nie rozlewa sie na skórki i juz jedna warstwa wspaniale kryje. Lakier schnie szybko i nie potrzeba uzyc top coatu.
Picked Perfect to nietypowy kolor, który przy niektórych odcieniach skóry nie bedzie korzystnie wygladac.


PEDAL PUSHERS 




Es ist ein rauchiges Grau mit einem Hauch Lavendel. Die Farbe hat eine schöne, cremige Konsistenz und deckt ebenso nach nur einer Schicht. Eine wirklich klasse Farbe und definitiv mein Favorit der gesamten Kollektion. 

To przydymiony odcien szarego z domieszka lawendy. Jak i pozostale lakiery, ma znakomita, kremowa konsystencje i jedna warstwa idealnie kryje. Ten kolor, to zdecydowanie mój ulubieniec z calej kolekcji. 


Wie gefällt euch die neuste, limitierte Essie Kollektion?
Welche Lacke habt ihr euch zugelegt?

Liebe Grüße
Eure Karo


Co sadzicie o najnowszej, limitowanej kolekcji Essie?

Pozdrowionka
Karo

Dienstag, 24. März 2015

Top 5 im Februar


Hallo meine Lieben!
Der Februar ist zwar schon längst vorbei, dennoch möchte ich euch heute meine Top 5 Produkte zeigen, die ich im letzten Monat sehr gerne und oft benutzt habe! Dabei sind ein paar Produkte, die ich bis jetzt noch nie gehabt habe, da die Marken bei uns in Deutschland schwer erhältlich sind.

Hej dziewczyny!
Luty juz dawno za nami, ale koniecznie chce Wam przedstawic moje tradycyjne Top 5 najchetniej uzywanych i ulubionych produktów w lutym. W mojej "piatce" znajduja sie produkty, których nie ma albo sa ciezko dostepne w Niemczech. 



1. URIAGE THERMALWASSER : Das Thermalwasser ist besonders reich an Mineralien und Spurelementen, beruhig und pflegt besonders empfindliche Haut. Ich habe das Wasser von der lieben Gosia *klick* zu Weihnachten geschenkt bekommen und seitdem benutze ich es jeden Tag. Leider ist die Flasche schon fast leer aber da ich bald selber in Polen bin, werde ich es mir auf jeden Fall mitbringen.

1. URIAGE WODA TERMALNA : znakomita woda termalna, która dostalam od kochanej Gosienki w prezencie gwiazdkowym. Uzywam jej codziennie i musze Wam przyznac, ze na pewno zagosci ona u mnie juz na stale. Moja butelka jest juz na wykonczeniu i mam nadzieje, ze niebawem uda mi sie zrobic maly zapas. Dokladna receznje tej wody mozecie przeczytac u Gosi *klik* .



2. BANIA AGAFII GESICHTSMASKE : Bania Agafii ist eine russische Marke, die in Polen sehr beliebt ist. Die Produkte sind nicht teuer, haben eine sehr gute Zusammensetzung und eine tolle, praktische Verpackung. Heute möchte ich euch eine Gesichtsmaske zeigen, die ich von meiner lieben Mgadalena *klick* geschenkt bekommen habe.
Die blaue Maske reinigt die Haut und enthält blaue Tonerde und Kornblumenwasser. Die Maske im Gesicht auftragen, 10 Minuten wirken lassen und danach mit lauwarmen Wasser abspülen. Die blaue Maske hat eine sehr angenehme, cremige Konsistenz, duftet kaum und lasst sich super abwaschen. Nach der Anwendung ist mein Gesicht sehr weich, gut gereinigt und die Poren sind etwas kleiner. Die Masken kann man in Kalina Shop bestellen *klick*. Die Maske kostet 5,40 zl ( nicht mal 1,50€! )und der Versand nach DE kostet 60 zl.

2. BANIA AGAFII NIEBIESKA MASECZKA DO TWARZY OCZYSZCZAJACA :  tej maseczki nie musze Wam az tak przedstawiac, gdyz produkty Bania Agafii sa w Polsce dobrze znane. 
Niebieska maseczke oczyszczajaca dostalam w prezencie od mojej kochanej Magdy i naprawde ja bardzo polubilam. Swietne, jak dla mnie praktyczne opakowanie, znakomita konsystencja maski i bardzo delikatny zapach strasznie mi przypasowaly. Do tego moja skóra bardzo dobrze znosi ta maske , a efekty oczyszczajace w pelni mnie zadowalaja. Dokladna recenzje tej, jak i jeszcze odmladzajacej maski mozecie przeczytac u Magdy *klik*.





3. MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASCARA (PR Sample) : Eine richtig gute Wimperntusche, die ich momentan jeden Tag benutze! Hier stimmt wirklich alles, dieser Drogerie Mascara konnte mich total überzeugen! Genauer habe ich den euch schon hier *klick* gezeigt.

3. MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASCARA ( PR Sample) : naprawde solidny tusz do rzes, który uzywam codziennie! Pierwsza drogeryjna maskara, która mnie naprawde na calej linii mile zaskoczyla! Dokladnie opisalam ja tutaj *klik*



4. MAKE UP STORE GLOSS LIPS WAND 3B1 PEONY : Ein wunderschöner Lipgloss, den ich von der liebsten Dolly geschenkt bekommen habe. Durchsichtige, Pfingstrosen-Farbe ohne Glitzerpartikelchen, die schön und dezent aussieht. Der Gloss klebt nicht so stark, wie man das z.B von MAC Glosse kennt. Der Auftrag ist super einfach, da der Applikator eine perfekte Größe hat. Die Haltbarkeit ist gut, der Gloss hält 2-3 Stunden, dann verblasst der etwas. Wirklich schade, dass der Make Up Store nur in Berlin ist und wir keinen Online Shop haben. Die Marke interessiert mich sehr und ich würde sehr gerne noch andere Produkte ausprobieren.

4. MAKE UP STORE GLOSS LIPS WAND 3B1 PEONY : to przepiekny blyszczyk, który dostalam w prezenice gwiazdkowym od kochanej Dolly. Delikatny, przezroczysty kolor piwonii bez drobinek o dobrym kryciu. Ma super konsystencje, która sie az tak mocno nie klei i do tego bardzo delikatny zapach. Dobry aplikator, za którego pomoca mozna ladnie i równomiernie rozprowadzic blyszczyk. Bez jedzenia i picia blyczczyk utrzymuje sie u mnie na ustach od 2-3 godzin, nastepnie lekko blaknie i leciutko traci swój polysk. Szkoda, ze u nas Make Up Store ma tylko jeden jedyny sklep i to w Berlinie, do tego nie prowadzi wysylki internetowej. Kosmetyki tej firmy mnie bardzo ciekawia i chetnie bym ich wiecej wypróbowala. 







5. CHANEL COCO MADEMOISELLE (Eau de Parfum 50 ml): Ein Duft, der im Jahr 2001 erschienen ist und von Jacques Polge kreiert wurde. Wie der Name schon verrät, Coco Mademoiselle ist nicht nur ein Duft für reife Frauen, sondern auch für junge Damen. Der Parfümeur J.Polge hat mit Coco Mademoiselle einen sehr sinnlichen und anziehenden Duft kreiert, der aus verschiedenen Blüten und Früchten besteht. Die Duftnote setzt sich hauptsächlich aus Bergamotte, Mandarine, Orangenblüte, Vanille, Rose und Moschus zusammen. Die Kopfnote hält sich recht lange und wechselt in eine etwas blumigere Herznote. Insgesamt ist das Parfum zwar ein wenig süßlich, aber trotzdem sehr frisch und fruchtig.
Meine Flasche habe ich von meinen Mann zum Valentinstag geschenkt bekommen. Das Parfum ist so stark, dass ein Sprühstoß völlig ausreicht! Der Duft hält sich den ganzen Tag.

5. CHANEL COCO MADEMOISELLE (Eau de Parfum 50 ml) : to zapach, który powstal w 2001 roku i zostal stworzony przez mistrza perfumiarstwa Jacques Polge, który uzywa tylko najrzadszych i najcenniejszych skladników naturalnych. Coco Mademoiselle to zywiolowy zapach dla dojrzalych kobiet odzwierciedlajacy niezalezna i pewna siebie kobiete! Nutami glowy sa kwiat pomaranczy, mandarynka, bergamotka, nutami serca sa mimoza, jasmin, róza turecka i ylang-ylang, natomiast nutami bazy sa fasolka tonka, paczula, wanilia burbonska i nuta bialego pizma. 
Mój flakon perfum otrzymalam w prezencie walentynkowym od mojego meza. Perfumy sa tak mocne i trwale, ze ich niewielka ilosc w zupelnosci mi wystarcza, a zapach utrzymuje sie przez caly dzien. 






Kennt ihr diese Produkte?
Welche Lieblinge habt ihr im Februar gehabt?

Liebe Grüße
Eure Karo



Znacie którys z tych produktów?
Jakich ulubienców mialyscie w lutym?

Pozdrowionka
Karo

Mittwoch, 18. März 2015

Chanel Rouge Coco 45 Caractére


Hallo ihr Lieben!
Chanel Rouge Coco Caractére stammt aus der Les Essentiels De Chanel Kollektion vom Herbst 2012. Die Farbe passt perfekt in mein Beuteschema und heute möchte ich sie euch genauer vorstellen!

Hej dziewczyny!
Chanel Rouge Coco Caractére pochodzi z jesiennej kolekcji Les Essentiels De Chanel z 2012 roku. Jest to bardzo wyjatkowy kolor, który mnie na nowo zachwycil, dlatego dzis chce go Wam blizej przedstawic. 





Caractére ist eine schöne pflaumige Farbe, mit hohem Braun-Anteil und wunderschönem, feinem Schimmer. Der Auftrag ist sehr angenehm, da der Lippenstift schön cremig ist. Allerdings nicht so cremig, dass der sich unschön absetzt. In Sachen Haltbarkeit bin ich sehr positiv überrascht. Der Lippenstift hält mehrere Stunden und sogar ein kleines Essen macht ihm nichts aus.
Ich mag die Rouge Coco Reihe und freue mich schon auf die neue, verbesserte Formel. Hoffe nur, dass die nicht zu glossig sein werden. Die neuen Rouge Coco Lippenstifte sind ab März im Handel.

Caractére to elegancja i tajemnica brazu polaczonego z kropla sliwkowego fioletu, wzbogacona drobniutkim shimmerem. Lekka, o dobrej pigmentacji kremowa formula idealnie rozprowadza sie po ustach, nie wymaga konturówki. Jej trwalosc mnie bardzo mile zaskoczyla. Nawet po malym posilku pomadka sie nie starla i nie wyszla poza kontur ust. 
Bardzo lubie serie Rouge Coco i ciesze sie na jej nowa ulepszona formule. Mam tylko nadzieje, ze nie bedzie ona za bardzo blyszczaca i nie bedzie za bardzo przypominac Coco Shine. 




Kennt ihr die Rouge Coco Lippenstifte?

Liebe Grüße
Eure Karo


Znacie pomadki Rouge Coco?

Pozdrowionka
Karo

Mittwoch, 11. März 2015

ZOEVA Rose Golden Luxury Set Vol.2 inkl. Brush Holder


Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch meine neuen Zoeva Pinsel vorstellen, die mir mein Mann vor kurzem geschenkt hat! Es ist das neuste Rose Golden Luxury Set Vol.2  mit Pinsel Behälter. Die Optik spricht schon für sich und die Qualität überzeugt.


Hej dziewczyny!
Dzis che Wam przedstawic mój najnowszy nabytek. Jest to zestaw pedzli Zoeva Rose Golden Luxury Set Vol.2 z pojemnikiem. I tym razem Zoeva zaskakuje nas optycznie absolutnie pieknymi pedzlami o dobrej jakosci. 






Das Pinselset besteht aus acht Pinseln, wovon drei für das Gesicht und fünf für die Augen sind. Das schöne Design in pudernude und rosegolden erfreut das Auge. Perfekte Mischung aus syntetischem und Naturhaar, mit einem Echtholz Stiel, der mit einem Rosegold-Schriftzug beschrieben ist.
Das Set inkl. Behälter kostet 70€.

Zestaw sklada sie z 8 pedzli, z czego 3 sa do twarzy a 5 sluzy do makijazu oczu. Piekne rózowo-pastelowe trzonki z drzewa, ze zloto-rózowymi okuciami naprawde ciesza oko. Idealna mieszanka syntetycznego i naturalnego wlosia, nie bede ukrywac, ze ich jakosc mnie zachwycila! 
Zestaw pedzli wraz z akrylowym pojemnikiem zachowanym w podobnych barwach kosztuje 70€ i jest do kupienia na oficjalnej stronie zoeva.de  Zoeva wysyla równiez do Polski i przesylka (DHL) kosztuje 7,50€.





104 BUFFER


109 LUXE FACE PAINT 


126 LUXE CHEEK 


226 SMUDGER


228 LUXE CREASE


234 LUXE SMOKY SHADER


317 WING LINER 


322 BROW LINE




Von dem Pinsel-Set bin ich total begeistert und muss zugeben, dass ich das zweite Set mit 12 Augenpinseln auf meiner Wunschliste ganz nach oben gesetzt habe. Die Pinsel liegen toll in der Hand und damit zu schminken, macht mir echt große Freude. Ich kann euch das Pinsel-Set wirklich empfehlen!

Liebe Grüße
Eure Karo

Jestem zachwycona tym zestawem Zoevy i nie ukrywam, ze mam ochote na ich drugi zestaw, który zawiera 12 pedzli do oczu. Pedzle wspaniale leza w reku, nie sa ciezkie i nie za dlugie. Idealnie sie dopieraja i musze przyznac, ze po pierwszym myciu stracily tylko pojedyncze wloski. Jezeli szukacie solidnych pedzli, to naprawde Wam je goraco polecam.

Jak sie Wam podobaja najnowsze pedzle Zoeva?

Pozdrowionka
Karo

Sonntag, 8. März 2015

piCture pOlish dragonfly


Hallo ihr Lieben!
Heute habe ich einen wunderschönen Nagellack von piCture pOlish für euch. Dragonfly ist ein weiterer collaboration shade, der zusammen mit Lucy´s Stash kreiert worden ist.

Hej dziewczyny!
Dzis che Wam przedstawic przepiekny lakier od piCture pOlish. Dragonfly to kolejny kolor powstaly ze wspólpracy ze znana blogerka, tym razem z Lucy´s Stash .






Dragonfly ist ein sehr gut deckendes Petrol, mit einem Hauch von Türkis und wundervollem, buntem Holo-Glitter. Ein Traum! Der Nagellack deckt perfekt in zwei dünnen Schichten, lässt sind sehr gut und gleichmäßig auftragen und trocknet sehr schnell. Für noch besseren Glanz habe ich den Top Coat Seche Vite benutzt.

Dragonfly to przepiekny petrol z domieszka turkusu i masa róznokolorowych, holograficznych drobinek. No cos wspanialego! Lakier kryje bardzo dobrze, dwie cienkie warstwy wydobywaja jego intensywnosc! Znakomicie i równomiernie rozprowadza sie po paznokciach i schnie szybko. Dla intensywniejszego blysku nalozylam mój ulubiony top coat Seche Vite.





piCture pOlish Nagellacke kaufe ich IMMER bei Pretty Polish *klick* . Es ist ein niederländischer Shop, der für mich einfach sensationell ist! Meine letzte Bestellung ist komplett kaputt angekommen. Nach einem kurzen E-Mail Austausch und Erklärung, habe ich ohne Probleme noch einmal meine gesamte Bestellung zugeschickt bekommen! Deren Service ist großartig und zuverlässig!
Ich weiß, dass wir auch einen deutschen Shop haben, der piCture pOlish Lacke führt. Ich habe dort schon 2 mal bestellt und jedes mal gab es Probleme mit meiner Bestellung! Beim ersten Mal hat der Versand über (!!!) eine Woche gedauert!? Hallo!? Von Deutschland nach Deutschland!? Das zweite Mal habe ich ein paar Lacke bestellt, die auch sofort bezahlt worden sind. Nach 3 Tagen habe ich eine E-Mail bekommen, dass meine Bestellung erst in 5 Wochen (!!!) versendet werden kann! So ein Shop ist für mich ein Witz und ich werde dort nie wieder bestellen!

Meine bis jetzt gezeigten piCture pOlish Nagellacke könnt ihr euch unter dem Suchbegriff "piCture pOlish" anschauen. Ich mag die Lacke sehr, da mich die Qualität jedes Mal überzeugt hat!

Kennt ihr die Marke?
Welche Farben besitzt ihr?

Liebe Grüße
Eure Karo 


Lakiery piCture pOlish zamawiam ZAWSZE ze sklepu Pretty Polish *klik* . To holenderski sklep, który dba o klienta i wysylka do Niemiec trwa zaledwie 3 dni! Ostatnie moje zamówienie przyszlo calkowicie potluczone. Po krótkiej wymianie mailowej i opisaniu problemu wyslano mi (bezplatnie) ponownie moje zamówione produkty. Uwazam, ze jest  to serwis na bardzo wysokim poziomie! 
Naturalnie jest i u nas sklep online, który równiez posiada lakiery piCture pOlish, jednak moje doswiadczenia sprawily, ze nigdy wiecej juz tam nie zamówie! Moje pierwsze zamówienie, za które natychmiast zaplacilam szlo ponad tydzien (!!!). Jest to naprawde przesada, gdyz przesylki z Niemiec do Niemiec ida maksymalnie 3 dni! Moje drugie zamówienie, za które tez oczywiscie natychmiast zaplacilam musialam anulowac. Po 3 dniach od zamówienia otrzymalam maila, ze moje zaplacone lakiery beda dopiero wyslane po 5 (!!) tygodniach! Jak dla mnie, jest to bardzo niekompetentny sklep, w którym nigdy juz nie zamówie! 

Moje dotychczas przedstawione lakier firmy piCture pOlish mozecie zobaczyc po kliknieciu na haslo "piCture pOlish". Bardzo chetnie kupuje te lakiery, poniewaz jak do tej pory ich jakosc mnie jeszcze nie zawiodla! 

Pozdrowionka
Karo
Blog template designed by SandDBlast