Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dienstag, 24. Mai 2016

COLOURPOP LIPPIE STIX - BICHETTE



Hallo meine Lieben!
Ich möchte euch seit langer Zeit mal wieder eine weitere der Colourpop Lippie Stix Farben zeigen. Heute habe ich für eine richtig tolle und saftige Farbe entschieden - Bichette. 


Hej!
Juz dawno zamierzalam Wam pokazac kolejne kolory pomadek Lippie Stix firmy Colourpop. Na dzis wybralam wspanaialy, soczysty odcien - Bichette. 







Bichette ist ein mattes, auffälliges und klassisches Rot. Die Textur ist schön cremig und leicht aufzutragen. Hier trage ich den Lippenstift ohne Lipliner, dieser läuft nicht über den Lippenrand. So ganz matt ist der allerdings nicht, ich hätte den als semimatt beschrieben. Aber dennoch hält der stundenlang und trocknet meine Lippen nicht aus. 


Bichette to matowy, ekstrawagancki i klasyczny odcien czerwieni. Ma kremowa teksture, dzieki czemu bardzo latwo rozprowadza sie na ustach. Nie wymaga konturówki i nie wylewa sie poza kontur ust. Jednak jak widzicie, pomadka nie jest zupelnie matowa. Dla mnie to raczej aksamitny mat. Mimo tego, szminka jest bardzo dlugotrwala i trzyma sie przez kilka godzin na ustach, nie wysuszajac ich.






Die Pigmentierung ist sensationell und Qualität überzeugt mich. Der Lippenstift deckt sehr gut und für 5$ kann ich euch den nur empfehlen. Colourpop macht wirklich tolle Sachen und kein Wunder, dass die Lippie Stix so gehyped sind! 

Bichette könnt ihr noch bei Anna *hier*, Isa *hier* und bei Anne *hier* sehen.

Liebe Grüße
Karo



Pomadka ma wspaniala pigmentacje a jej jakosc jest znakomita. Za 5$ nie ma na co narzekac! Jezeli macie mozliwosc zakupu pomadek tej firmy, to goraco Wam polecam. Uwazam, ze kazdy znajdzie cos dla siebie. maja masy odcieni i rózne wykonczenia. Nie dziwie sie, ze na pomadki Colourpop zrobil sie od dluzszego czasu taki hype! 

Pozdrowionka 

Karo











Kommentare:

  1. Omg jaki kolor! Ma moc, wyglądasz w nim przepięknie! ;* ja byym wygladała jak pół tyłka zza krzaka ;D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no ma moc, ma <3 lubie takie jak wiesz :)))
      eeeee tam.. myslisz? tobie by w miedziano.rudych dobrze bylo :)))

      Löschen
  2. Antworten
    1. Dzieki Justyna! uwielbiam takie :)))

      Löschen
  3. Piękny kolor i diabelnie śliczna Ty! :*:*
    Miłego wieczoru :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ogromnie dziękuje Soniu ma kochana :-****

      Löschen
  4. Ein wunderschöner Rötton....

    Liebste Grüße
    Marina

    AntwortenLöschen
  5. Ten kolor ma moc! Odcień pasuje cie idealnie, Kochana :-) A cena rzeczywiście super! Tylko jeszcze ta dostępność... ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo :-))) uwielbiam takie mocniejsze czerwienie :-) takie diaboliczne hihi :-)))
      Noooo mam nadzieje ze niebawem bedą wysyłać do Europy Zachodniej :-))))

      Löschen
  6. Eine sehr schöne Farbe! Steht dir echt gut. :)

    Liebe Grüße,
    Diorella

    www.diorellasbeautyblog.at

    AntwortenLöschen
  7. Wow die Farbe ist echt schön *_* Ich besitze auch ein Paar Lippie Stix von Colourpop und finde die alle richtig gut für den Preis :)

    LG <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Stimmt :-))) bin total begeistert :-)
      Bussi :-*

      Löschen
  8. Jestem jak najbardziej za aksamitnym matem:) - prezentuje według mnie lepiej niż typowe matowe wykończenie. Cudny kolor wybrałaś:).
    Ja siebie w czerwieni nie widzę - to chyba nie jest mój kolor, choć nie będę się zarzekać, bo nie wiadomo czy za kilka lat mi się nie odmieni;).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cieszy mnie to bardzo :-)
      Ja ciebie widzę w czerwieni ale takiej cieplej z domieszka pomarańcza :-)))

      Löschen
  9. Was für eine schöne Farbe! Steht dir sensationell <3

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  10. Mrraaaaaałłłł! <3
    Jest moc! Obłędny mocny klasyczny kolor z zadziorem! Tak bardzo Twój! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No jest jest :-))) tak tak zgadza sie Martulek :-**** typowo mojowy <3

      Löschen
  11. Ależ cudny odcień ! przepiękny !

    AntwortenLöschen
  12. Wow! Cudowny, pełen mocy odcień! co prawda ja teraz gustuję w nudziakach ale nie pogardziłabym tak zadziornym kolorem <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aaaa ja tez tez ... Nudziaki bardzo lubię i praktycznie w tygodniu tylko po nie sięgam :-)
      Ale czerwienie i borda to zawsze typowa ja :-)

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast