Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Donnerstag, 12. Mai 2016

Top 5 im April


Hallo ihr Lieben!
Der April ist zwar längst vorbei, dennoch möchte ich euch meine Top 5 Produkte zeigen, die ich wirklich gerne und sehr oft benutzt habe! 

Hej!
Zapraszam Was na moje Top 5 najchetniej i najczesciej uzywanych produktów w kwietniu. 



1. LUSH SALTED COCONUT HANDPEELING 230ml / 24,95€

Extrem schöne Mischung! Kokos trifft auf Meersalz. Meersalz ist ein großartiges, natürliches Peeling-Mittel, vollgepackt mit aufbauenden Mineralien, um die Haut zu reinigen und zu behandeln, während das Kokosöl Feuchtigkeit spendet. Wer sich wundervoll glatte Hände wünscht, sollte dieses Peeling auf jeden Fall ausprobieren. Ich bin sehr begeistert! 

Wspaniala mieszanka soli morskiej z olejem kokosowym. Cudny zapach i idealna, kremowa konsystencja. Sól morska to znakomity naturalny peeling z masa mineralów, natomiast olej kokosowy nawilza i uelastycznia skóre. Kto dba o dlonie, lubi uzywac peelingów i nie ma problemu z morsko-kokosowym zapachem bedzie zachwycony tym produktem. Polecam! Dlonie sa fantastycznie gladkie i dobrze nawilzone! 







2. SEPHORA MUD MASK PURIFYING & MATTIFYING 60ml / ca.14€

Grandiose Reinigungsmaske, die für schöne und porenlose Haut sorgt. Die Maske befreit die Haut von überschüssigem Fett, Talg und Schmutz und verkleinert die Poren. Es ist die viel günstigere Alternative ( kostet nur ca.14€ / 60ml  ) zu der super-teuren GlamGlow Maske ( kostet 50€ / 30ml )! 
Ich bin restlos begeistert! Die Maske wirkt super und das Ergebnis ist sichtbar! Momentan meine allerliebste Gesichtsmaske! 

Wspaniala blotna maseczka oczyszczajaco-matujaca, która dostalam w prezencie od Magdy *klik* :-*
Jestem nia zachwycona! Nie tylko cena i pojemnosc to jej ogromne zalety, ale równiez jej dzialanie! Maseczka bardzo dobrze oczyszcza pory, absorbuje nadmiar sebium i usuwa zanieczyszczenia! Efekt jest natychmiast widoczny i utrzymuje sie dlugo. Dla porównania, maseczka Sephory zawiera 60ml i kosztuje 55zl, natomiast przereklamowana maska firmy GlamGlow zawiera tylko 30ml i kosztuje 229zl! Sama mialam przyjemnosc uzywania maseczek GG , kupilam czarna i biala i niestety tych wszystkich ochów i achów nie zauwazylam. Dla mnie dzialanie ich jest ok ale nie jakies wow, no i cena jest gruuubo przesadna! Dlatego serdecznie polecam Wam ta maseczke z Sephory! Cena jak i jakosc sa rewelacyjne! 





3. MAC PATENTPOLISH LIP PENCIL "FRENCH KISS"  2,3g/21,50€

Klasse MAC! Es ist eine Mischung von pflegendem Lippenbalsam mit dem Glanz und der Farbintensität eines Glosses. Der Auftrag ist, dank der praktisch rausdrehbaren Spitze, sehr einfach! Die Farbe French Kiss ist ein schönes, warmes Nude - perfekt für den Alltag. Der Lippenstift fühlt sich auf den Lippen total angenehm an, spendet Feuchtigkeit und hält sich gut. Ich mag ihn sehr! Meine liebe Marti *klick* , vielen lieben Dank für das tolle und gelungene Geschenk <3 

Brawo MAC! Idealnie stworzona mieszanka balsamu do ust z blyszczykiem. Kolor i blask ida w parze z dobrym nawilzeniem i komfortem ust. Wykrecana koncówka jest bardzo poreczna w uzyciu. Odcien French Kiss to delikatny, cieply odcien nude, idealny na kazdy dzien! Pomadke uwielbiam za jej formule i latwosc w obsludze, nawet bez lusterka! Martulek *klik* , duza buzka za wspanialy prezent :-*




4. MAC VIVA GLAM V LIPGLASS 4,8g / 18€

Super schöne Farbe mit Glanz. Viva Glam V ist ein neutrales Rosé mit zartem, goldenem Schimmer. Ich mag MAC Glosse sehr gerne und deren etwas dickere Konsistenz stört mich nicht. 
Die MAC Viva Glam Reihe unterstütze ich immer sehr gerne, da der gesamte Erlös zu 100% an den MAC Aids Fund gespendet wird!  

Piekny kolor i blask! Czyli MAC Viva Glam V o neutralnym odcieniu Rosé z delikatnym zlotym shimmerem. Bardzo lubie blyszczydla MACa i nie mam problemu z ich nieco gesta, kleista konsystencja. A ich waniliowy zapach po prostu uwielbiam! Chetnie kupuje pomadki i blyszczyki z serii Viva Glam, gdyz caly dochód z ich sprzedazy zostaje przekazany na Fundusz MAC Aids. 





5. MAC LIDSCHATTEN "SHROOM" 1,5g / 19€

Shroom ( Satin Finish ) war einer meiner ersten MAC-Lidschatten. Es ist ein wunderschöner Beige-Ton mit sehr feinem Schimmer. Ich habe ihn total vergessen aber während meiner Ausbildung zum Make-up Artist habe ich den oft benutzt. Bääm! Es ist Liebe! Die Farbe ist einfach perfekt! Als Highlight unter der Braue oder für den inneren Augenwinkel oder...hier meine persönliche Empfehlung : Probiert den als Highlighter aus! Der sieht sensationell aus! Glaubt mir! 

Shroom ( Satin Finish ) to jeden z moich pierwszych cieni firmy MAC. Sliczny bezyk z drobniutkim shimmerkiem. Przyznaje, ze kompletnie o nim zapomnialam. Na nowo odkrylam go w szkole, czesto uzywalam go w makijazach do podkreslania luka brwiowego oraz chetnie nakladalam go w wewnetrznym kaciku oka. Zdradze wam moja tajemnice, uzyjcie go jako rozjasniacza! Bajka! Po prostu bajka! Wierzcie mi, za kazdym razem pytano mnie, co uzylam do podkreslenia kosci policzkowych! 






Welche Lieblinge habt ihr im April gehabt?

Liebe Grüße
Karo


Jakich ulubienców mialyscie w kwietniu?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Ja odkryłam fajną serię do włosó z Morrocan Oil Volume, a poza tym chyba nic ciekawego nie znalazłam w kwietniu:P
    Ta maseczka od dawna chodzi mi po głowie! Widzę, że ty też wychwalasz, chyba warto ją w końcu nabyć:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bardzo warto! jest naprawde rewelacyjna :)))

      Löschen
  2. schön, dass direkt auf meinem Heimweg ein lush shop ist
    und ich seit jahren nicht schaffe dort mal vorbei zu schauen
    aber ich brauche unbedingt etwas von denen :D

    alles Liebe deine AMELY ROSE

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hihihi ;D ;D du, ich habe 2 in die Nähe ;D

      Löschen
  3. Bardzo lubiłam maskę z Sephory:) muszę sobie kiedyś odkupić:)

    AntwortenLöschen
  4. Cień Shroom wisi na mojej zakupowej liście :) W ogóle miałam kompletować sobie paletkę cieni MAC, ale na razie kupiłam tylko Naked Lunch i na tym moje ambitne plany się skończyły póki co :D Bardzo ciekawi mnie też maska z Sephory, bo ostatnio zewsząd atakują mnie zachwyty nad nią :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Naked Lunch tez mam i baaardzo go lubie :)
      maska z Sephory jest swietna! bede ubolewac jak sie skonczy :D

      Löschen
  5. Bardzo polubiłam tę błotną maskę Sephora :)
    przyjemności na wieczór :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. uwazam ze jhest znakomita!
      wzajemnie :)

      Löschen
  6. Cień piękny, ale tą maske muszę kupić :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. koniecznie! polecam bo jest tego warta :)

      Löschen
  7. Maska z Sephory zawsze musi być u mnie pod ręką, bo w przeciwnym wypadku moja cera zaczyna szaleć. Jest jednym z moich największych odkryć zeszłego roku:). Dawno nie spotkałam się z kosmetykiem, który potrzebuje zaledwie kilku minut, by efekty były widoczne gołym okiem.
    Bardzo ładnie prezentuje się cień w kolorze Shroom - zaraz mu się przyjrzę dokładniej w Internecie:).
    Pozdrawiam❤

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nie dziwie sie, bo jest REWELACJA <3 podpisuje sie pod tym co napisalas :)))
      Shroom jest boooski! tyle mozna z nim zroibic <3
      buziaki i pozdrowionka Iwonko :*

      Löschen
  8. Die Maske gefällt mir, scheint ein tolles Produklt zu sein!

    Liebe Grüße zu dir Karo <3

    AntwortenLöschen
  9. czuję się kupiona lushem i sephorą :P co do maca to podoba mi szalenie obecna kolekcja <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hyhyhy! to cieszy mnie to bardzo :D
      z tej kolekcji kupilam tylko brazer :D pomadki malo mojowe a paletki cieni slabe ;D

      Löschen
  10. Ohh ein Salted Coconut Handpeeling??? Das könnte mir gefallen! Ich habe permanent trockene Hände und muss sowieso meine Hände immer extra peelen. Salted Coconut hört sich vom Duft schon sehr ansprechend an. Die Reinigungsmaske von Sephora werde ich mir definitiv beim nächsten Tripp nach Venedig holen, ich liebe Masken. Außerdem erinnert sie mich ein wenig an die Glamglow Super-Mud Maske. Shroom sieht so hübsch aus!

    Liebe Grüße,
    Diorella

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaaaa <3 der ist sooooo grandios und duftet sooooo lecker <3
      Hol dir, jaaaa unbedingt ! die ist wirklich TOLL <3
      Liebste Grüße :*

      Löschen
  11. Schöne Auswahl von Favoriten ^^
    Das LUSH Peeling gefällt mir auch , es riecht so lecker :9

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. danke Liebes :*
      ja , total, oder?!
      Bussi :***

      Löschen
  12. Cień i błyszczyk w moim guście. Coś mam ostatnio słabość do takich kolorków.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cieszy mnie to bardzo :))) to witaj w klubie, ja tez :D

      Löschen
  13. Maska Sephora jest absolutnie genialna! Podzielam twoje zdanie, Karo - zdecydowanie lepsza pd GlamGlow! :-) W ogóle kosmetyki Sephora bardzo pozytywnie mnie zaskakują - obecnie używam kremu na noc - super!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadzam sie! i ciesze sie, ze nie tylko ja mam takie zdanie :))))))))

      Löschen
  14. Das Handpeeling finde ich sehr interessant und muss ich mir unbedingt bei Lush einmal näher ansehen. Danke fürs Zeigen...
    Die Sephora Mud Maske kommt auf meine Einkaufsliste für Amerika, wäre glaube ich genau das richtige für die Haut meiner Tochter.
    Liebste Grüße
    Marina

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das Peeling ist so genial <3 LOVE <3
      Die Maske ist einfach super! top! ehrlich!
      Liebste Grüße :*

      Löschen
  15. Die Maske kommt nun erstmal auf meine Wunschliste! :-)

    AntwortenLöschen
  16. Hihi, maske wlasnie wykanczam powoli i pisalam Ci na Insta, ze jak bede w Pl to ja kupie ponownie!

    Odcien Shroom jest przepiekny i tez bym go pewnie uzywala jako rozswietlacz!

    Buziaczki Kochana <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tak tak :)) pisalas :)
      shroom jest cudny, uwielbiam go :)
      Buziaczki Agatko :****

      Löschen
  17. I tak się teraz zastanawiam czy mam już Shroom czy jeszcze nie bo paletka została w domu a ten cień tak mi się podoba <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. to sprawdzaj szybko ...hihihi.....bo koniecznie musisz go miec :D ;D hihi

      Löschen
  18. cieszę się niezmiernie, że tak bardzo przypadła Ci ta maska do gustu :)) sama próbowałam kilkukrotnie czarną GG i zdecydowanie wolę Sephorową wersję :)
    piękny jest ten cień MAC :)) awwww

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. to ja Ci raz jeszcze za nia dziekuje :))))
      ja tez ja tez no i cena do tego ;D ;D
      jest boooski, kocham go i naprawde jest on non stop w uzyciu :D

      Löschen
  19. Witaj Kochana Moja! Wróciłam od Mamciu i nadrabiam zaległości! Stęskniłam się! :*

    Gromadka ulubiona świetna. Tę maskę Sephorową mam na chciejliście na 'za jakiś czas', jak już zużyję trochę tego co mam. Cien Shroom to MACowy klasyk. Również jeden z moich pierwszych i po dziś dzień bardzo się lubimy!

    Cudownie, że kreducha pomaducha tak bardzo przypadła Ci do gustu! Zawsze mnie to cieszy! <3 :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hejjjjjjjjj Martulku mój kochany!!!
      Ciesze sie ze jestes :****
      Uiiii u Mamuchny na bank bylo wspaniale <3 <3

      No znam to z tymi zapasami, ze najpierw trzba troche zuzyc hehehe ;D
      Piateczka! Shroom jest wspanialy!

      Bardzo, bardzo! uwielbiamy sie! raz jeszcze dziekuje Ci :***** buziole i sciskam <3

      Löschen
  20. Same wspaniałości widzę :) maseczkę do buźki muszę wypróbować, bo to aż wstyd przy tylu dobrych opiniach na jej temat ;)

    Buziaczki :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hihi :D ;D no powinnas kochana ;D bo jest naprawde wspaniala :***
      Buziaczki i milego wieczorku :*

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast