Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 26. Juni 2016

COLOURPOP ULTRA MATTE LIP - CLUELESS

Hallo ihr Lieben!
Ich mag die Colourpop Liquid Ultra Matte Lippenstifte sehr. Ich trage diese täglich, weil deren Haltbarkeit wirklich gut ist! Heute möchte ich euch eine geniale Farbe zeigen - Clueless. 
Clueless soll ein Dupe von Candy K von Kylie Cosmetics sein. Das kann ich leider nicht bestätigen, da ich den Candy K Set nicht besitze. Nach dem YouTube Video von Stephanie Nicole *klick* will ich keine Kylie Cosmetics Sets kaufen! Schaut euch ihr Video unbedingt an! Stephanie ist eine EHRLICHE YouTuberin, ihre Reviews sind GRANDIOS! Sie ist genau wie ich : "allergic to bullshit! "


Hej!
Bardzo lubie maty w plynie firmy Colourpop. Nosze je bardzo czesto, poniewaz na ich solidnej trwalosci mozna naprawde polegac. Dzis przedstawie Wam kolejny odcien z mojej kolekcji - Clueless. Clueless to podobno dobry dupe odcienia Candy K od Kylie Cosmetics. Tyle ze Clueless kosztuje 6$ a Candy K 29$. Po obejrzeniu filmu Stephanie Nicole *klik* nie zamierzam juz kupic zestawów Kylie. Stephanie to BARDZO SZCZERA YouTuberka, która nie wciska kitów, nie zachwala kazdego produktu, nie zachwyca sie kazdym gównem, który jest wlasnie na czasie, a do tego ma podobne nastawienie jak ja : " I´m allergic to bullshit ! "  Takich ludzi potrzeba w blogosferze zdecydowanie wiecej! 


Clueless ist ein mauviges, gedecktes Rosa, eine wunderschöne Farbe! Leider fühlt der sich extrem trocken auf den Lippen an. Im Vergleich mit meinen anderen Farben von Ultra Matte Lip ist der recht unangenehm. Ich peele meine Lippen jeden Abend und benutze reichhaltige Lippenpflege. Ich denke, dass es an der Formal liegt.
Die Haltbarkeit ist toll, er bleibt 5-6 Stunden auf den Lippen. Sogar nach dem Essen und Trinken sieht der immer noch gut aus. 

Clueless to przybrudzony odcien rózu, wpadajacy w kolor mauve. Niestety ten odcien jest malo komfortowy. Mam wrazenie, ze lezy strasznie sucho na ustach. Pozostawia takie okropne uczycie przesuszonych ust. Dziwne, poniewaz do tej pory przy innych odcieniach to sie nie zdarzylo! Moze moje usta byly nieodpowiednio nawilzone?! Nie sadze, gdyz kazdego wieczoru uzywam peelingu do ust i nawilzam je tlustymi kremikami do ust. Mysle, ze problemem jest po prostu formula pomadki. 
Trwalosc pomadki jest bardzo dobra. Od 5-6 godzin trzyma sie idealnie na ustach. Po jedzeniu i piciu jej wyglad jest nadal dobry i nie wymaga poprawek. 






Die Farbe ist wirklich toll und die Haltbarkeit ebenso! Der Lippenstift verschmiert nicht und man benötigt keinen Lipliner. Allerdings trocknet der Lippenstift meine Lippen zu doll aus! Hier muss ich ehrlich sein, das mag ich wirklich nicht!

Weitere Reviews könnt ihr bei Saskia *klick*  (bei ihr fühlte sich der Clueless ebenfalls so trocken an)  und bei Anna *klick* lesen.

Liebe Grüße
Karo


Podsumowujac : kolor jest swietny, trwalosc róniez , pomadka nie rozmazuje sie i nie wylewa poza usta, nie wymaga konturówki. Jednak za mocno wysusza mi usta! Czego naprawde nie znosze! 

Kolory, które do tej pory opisalam mozecie zobaczyc tutaj *klik*

Pozdrawiam
Karo

Kommentare:

  1. It's a beautiful shade, it looks good on you!

    AntwortenLöschen
  2. Schöner Post, liebe Karolina!
    Ich finde die Farbe einfach umwerfend, nur ist es doch ziemlich umständlich Colorpop nach Deutschland zu bekommen :)
    Liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
  3. Kolor cudny ale nie kupiłabym więcej tych pomadek ze względu właśnie na wysuszanie :(

    AntwortenLöschen
  4. Nie miałam jeszcze żadnej matowej pomadki z tej firmy, ale czytając o tym, że mocno wysusza od razu mi się od niej odechciewa :( Kurczę, a zapowiadało się tak dobrze, bo kolor super :)

    AntwortenLöschen
  5. ja właśnie bardzo się boję takich formuł bo mi dużo wysusza i tak już z natury suche :P kolor piękny ! widziałabym u siebie również :)

    AntwortenLöschen
  6. Eigentlich habe ich Colourpop wegen dem Austrocknen abgeschworen, aber die neuen Metallic muss ich mir bestellen....
    dicker Knutsch
    Marina

    AntwortenLöschen
  7. Die Farbe ist grandios! Schade dass er die Lippen sehr austrocknet :/ Das mag ich auch überhaupt nicht..
    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
  8. Świetny kolor! Mnie wciąż przed matowymi pomadkami powstrzymuje wizja zbytnio wysuszonych ust, ale pomimo to jestem coraz bliżej zakupu jakiejś dla wyprobowania. Szkoda, że Colorpop nadal nie wysyła na cały świat, ale czekam cierpliwie na zmianę ;)
    Co do Stephanie Nicole, trafiłam na jej kanał całkiem niedawno, ale momentalnie zdobyła mój szacunek za szczerość. Uwielbiam jej słuchać i cieszę się, że nie boi się mówić gdy produkt jest beznadziejny.
    Buziaki :)

    AntwortenLöschen
  9. Przepięęęękna! Nawet ciuteczkę mojowa, może bym się odważyła wyjść w niej do ludzi :D
    Szkoda jednak, że ma tendencje do wysuszania. Nie cierpię tego. Dla mnie komfort to podstawa!
    Buziaki Kochana moja! :*

    AntwortenLöschen
  10. Die Farbe ist genial! Sie steht dir auch sehr gut :)

    Liebe Früße <3

    AntwortenLöschen
  11. Clueless steht dir echt hervorragend!

    AntwortenLöschen
  12. Wunderbar diese Farbe, passt dir toll! Glg Babsi

    AntwortenLöschen
  13. Kolor jest piękny, tylko czemu wysusza skubana? Oj, szkoda bo zgrany z was duet:):***

    AntwortenLöschen
  14. mnie colourpop też trochę podsuszają, tzn ok, mam aż jedną, więc ta jedna mnie lekko wysusza, ale po prostu nakładam pod nią cieniutką warstwę matowego balsamu do ust i wtedy jest dużo lepiej:)
    piękny kolor!

    AntwortenLöschen
  15. Die Farbe ist wirklich schön! Steht dir auch sehr gut :)
    Ich bin nicht mit allen CP Liquid Lipsticks so gut klar gekommen. Die waren echt unterschiedlich je nach Farbe.

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast