Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dienstag, 30. August 2016

ABH Modern Renaissance Look


Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch einen Look zeigen, den ich mit der Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance Palette geschminkt habe.
Die Palette benutze ich schon seit über zwei Monaten und bin total begeistert! Die Farbabgabe ist sensationell, die Lidschatten sind butterweich und lassen sich toll verblenden.

Hej!
Dzis chce wam pokazac makijaz z uzyciem paletki Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance. W makijazu postanowilam wykorzystac te bardziej odwazne, ciemne kolory. Bedzie to taki typowy mroczny makijaz
Paletke uzywam juz od ponad dwóch miesiecy i bardzo ja lubie. Cienie sa super napigmentowane, mieciutkie i daja sie swietnie blendowac. Dla Pan z niebieskimi oczami jest to idealny zestaw kolorystyczny! 





Als Base habe ich Chanel Illusion D´Ombre Rouge Noir (LE) benutzt. Auf dem gesamten Lid habe ich den Lidschatten Red Ochre aufgetragen, mit Raw Sienna bin ich über die Lidfalte gegangen und mit Venetian Red habe ich die Lidfalte betont. Für den unteren Wimpernkranz habe ich Antique Bronze benutzt und in den inneren Augenwinkel habe ich Primavera aufgetragen. Als Eyeliner habe ich MAC Fluidline Looking Good (LE) verwendet. Auf der Wasserlinie habe ich den limitierten Chanel Kajalstift Rouge Noir benutzt. Ich habe mich für die künstlichen Wimpern entschieden und habe die Crazy In Love von Lash Department* geklebt.

Jako baze uzylam cien w kremie Chanel Illusion D´Ombre Rouge Noir (LE). Na cala powieke nalozylam cien Red Ochre, za pomoca koloru Raw Sienna wyjechalam az poza zalamanie powieki, natomiast odcieniem Venetian Red podkreslilam zalamanie powieki. Na dolnej linii rzes nalozylam cien Antique Bronze, a wewnetzry kacik oka podkreslilam kolorem Primavera. Kreska na linii wodnej, to limitowana kredka Chanel Rouge Noir. Tym razem dodatkowo przykleilam rzesy i zdecydowalam sie na model Crazy In Love firmy Lash Department*.








Im Gesicht trage ich MAC Studio Fix Fluid NC15, welches ich mit dem RCMA No-Color Powder fixiert habe. Als Blush habe ich den MAC Pro Longwear Bronzing Powder in Sun Dipped (LE) benutzt. Als Highlighter habe ich die Farbe Moonstone aus dem ABH Glow Kit Sun Dipped genommen. Auf den Lippen trage ich Chanel Gloss Levres Scintillantes in der Farbe Beige Star.

Na twarzy mam podklad MAC Studio Fix Fluid NC15, który przypudrowalam pudrem RCMA No-Color Powder. Jako róz uzylam brazer MACa Pro Longwear w kolorze Sun Dipped (LE). Rozjasniacz to odcien Moonstone z paletki ABH Glow Kit Sun Dipped. Na ustach mam blyszczyk Chanela w kolorze Beige Star.








PRODUKTE:


MAC STUDIO FIX FLUID NC15
MAC PRO LONGWEAR CONCEALER NC15
RCMA NO-COLOR POWDER *klick*
MAC PRO LONGWEAR BRONZING POWDER SUN DIPPED (LE) 
ABH GLOW KIT SUN DIPPED

CHANEL ILLUSION D´OMBRE ROUGE NOIR (LE) *klick*
ABH MODERN RENAISSANCE PALETTE:
RED OCHRE
RAW SIENNA
VENETIAN RED
ANTIQUE BRONZE
PRIMAVERA
CHANEL LE CRAYON KOHL 17 ROUGE NOIR (LE) *klick*
MAC FLUIDLINE LOOKING GOOD (LE) *klick*
*LASH DEPARTMENT CRAZY IN LOVE  PRSample
DIOR DIORSHOW MASCARA *klick*
ABH BROW WIZ DARK BROWN 
MAC BROW SET 

CHANEL LEVRES SCINTILLANTES BEIGE STAR *klick*


Wie gefällt euch der Look?

Liebe Grüße
Karo


I co powiecie?

Pozdrawiam
Karo

Kommentare:

  1. Ładne kolory:) ja z tej marki nic nie miałam - słaba dostępność w pl;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mam sporo bo lubię ich produkty ;-)
      U nas w Douglasie jest , ale tez niestety nie wszystko

      Löschen
  2. Kolory tej palety to już nie moja bajka :( gdybym ją dostała tak 15 lat temu byłby odjazd absolutny :D Moją uwagę w całości przyciągnęła Chanel Rouge Noir - boskość *_*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Rozumiem Asiu ;-)
      Dla mnie ideał szczególnie na zbliżający sie okres jesienny <3
      Ta kredka jest wspaniała! Do tego jej trwałość jest wyśmienita! Szkoda, ze limitowana była.
      ;-))))

      Löschen
  3. Jak pięknie Karo, tak czysto i schludnie.
    I mega pasuje do Ciebie!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje dziękuje :-)))) miło mi bardzo
      Kocham takie kolory ;-)

      Löschen
  4. A z Anastasii uwielbiam paletę do konturowania, którą dotałam od Urbi:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Paletek do konkurowania nie ma bo narazie musze wykorzystać to co mam ;-D ale skuszę sie na nie napewno <3

      Löschen
  5. Die Palette sieht sensationell schön aus! Für mich selbst hätte ich Bedenken, wie sich gerade die Töne mit höherem Rotanteil machen - doch ich wusste, dass es Dir wieder einmal perfekt gelingen würde, gerade auch einige der etwas ungewöhnlicheren Nuancen zu einem kleinen Meisterwerk zu schminken :-) Toll! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaaaaa!!!! Die Palette ist wirklich grandios <3
      Danke danke meine Liebe ;-******
      Das sind "meine" Farben <3

      Löschen
  6. Boski makijaż! ♥♥♥
    Rzadko kiedy się zdarza, by podobały mi się wszystkie kolory cieni
    w palecie, a w przypadku Modern Renaissance muszę przyznać, że jest moc :D.
    W sam raz do makijaży jesiennych.
    PS. Odcień Realgar - mistrzostwo;).
    Miłego dnia:*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ślicznie dziękuje Iwonko :-****
      Oj tak ma moc i to bardzo <3
      Wzajemnie Kochana ;-***** buziole

      Löschen
  7. Śliczny makijaż, a paletka jak zwykle mnie kusi. Tylko mi takie kolory nie pasują, więc odpuściłam sobie zakup.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hihi ;-)))) paletka jest bardzo kusząca ;-)
      No wlasnie kolory nie każdemu pasują i moga "choro" wyglądać

      Löschen
  8. Antworten
    1. Kocham !!! Hihi! Na jesień to moj ulubieniec :-) szkoda tylko ze ten Fluidline limitowany był

      Löschen
  9. Die Palette ist traumhaft schön! Dein AMu ist großartig, tolle Arbeit!

    Hab einen angenehmen Start ins Wochenende Karo, liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank :-)
      Ja! Die Palette ist wirklich wundervoll
      Liebe Grüße <3

      Löschen
  10. Ein super schöner Look! Und Looking Good habe ich als Liner direkt erkannt. Immer wieder eine tolle Farbe :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank liebe Sally :-)
      Das stimmt! Looking Good ist ganz besonderes :-)))

      Löschen
  11. Ein traumhaft schöner Look. Ich mag die Palette auch sehr gerne und die roten Lidschatten haben es mir super angetan, nur Tempera staubt mir ein wenig zu sehr....
    Knutscher

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank :-****
      Ich habe schon so oft gehört, dass die Stauben oder zu Butterig sind... Das ist echt verwirrend ... Meine ist perfekt... Frage mich ob die Lidschatten unterschiedlich produziert worden oder woran liegt das?! Hmmmm ...
      Liebste Grüße & Bussi

      Löschen
  12. Przepiękny makijaż! :) I kolory tej paletki bardzo mi odpowiadają :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ślicznie dziękuje :-) kolory sa rzeczywiście obłędne :-)

      Löschen
  13. Liebe Karo, was soll ich sagen : PERFEKT! Ein traumhaftes Augen-makeup und die Farbtöne stehen Dir so wunderbar. Besonders der Rotton ist ein Hingucker. Die Marke der palette kannte ich noch gar nicht. Ach es gibt das Batiste Trockenshampoo auch speziell für dunkles Haar, dort kommt das Pulver in dunkelbrauner Konsistenz raus :) Liebste Grüße,Femi

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast