Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dienstag, 16. August 2016

YSL 70 Peace Green


Hallo ihr Lieben!
Auf die Frühlingskollektion "Boho Stones" von YSL habe ich mich sehr gefreut! Vor allem sprach mich ein Nagellack sofort an, die limitierte Farbe "Peace Green". Leider, war diese sofort überall ausverkauft oder nicht lieferbar. Mit Hilfe von meiner lieben Lackschwester - LackTraviata kam ich doch noch an den Nagellack. Noch einmal Danke für deine Hilfe und es war schön, dich so oft während meiner Ausbildung zum Make-up Artist zu sehen <3 


Hej!
Na wiosenna kolekcje YSL "Boho Stones" czekalam z niecierpliwoscia. Moje szczególne zainteresowanie wzbudzil limitowany lakier "Peace Green". Niestety byl on natychmiast wykupiony, a niektóre perfumerie mialy problemy z dostawa. Z pomoca przyszla LackTraviata , która czesto malowalam podczas mojej nauki w Hamburgu. 





Peace Green ist ein zartes Grün mit einem traumhaften, pink-goldenen, irisierendem Schimmer. 
Der Nagellack lässt sich durch den tollen YSL-Pinsel sehr gut lackieren. Die erste Schicht ist nicht ganz deckend, mit einer dünnen zweiten Schicht ist die Farbe intensiver und ebenmäßiger. Mit Base und dem Seche Vite Top Coat hält der Nagellack gute 6 Tage. 
Ich mag YSL Nagellacke sehr, deren Qualität ist einfach spitze! In die Farbe Peace Green bin ich restlos verliebt! 


Peace Green to delikatny, pastelowy zielony kolor z cudowna rózowo-zlota masa perlowa. 
Lakier znakomicie rozprowadza sie na paznokciach, nie zalewa skórek i ma idealna konsystencje. Pierwsza warstwa kryje calkiem dobrze, jednak konieczna jest i druga cienka warstwa. Po dwóch warstwach lakier wyglada jednolicie, a jego intensywnosc nadaje mu niepowtarzalnego uroku. 
Z baza i top coat´em Seche Vite lakier trzyma sie przez cale 6 dni. 
Uwielbiam lakiery YSL i cenie je za ich bardzo dobra jakosc! Ciesze sie, ze kolor Peace Green nalezy do mojej kolekcji! 





YSL Peace Green könnt ihr noch bei LackTraviata *klick*, MacKarrie *klick* und Kelly *klick* sehen.

Wie gefällt euch die Farbe?

Liebe Grüße
Karo


Jak sie Wam podoba?
Ma cos w sobie, prawda?

Pozdrawiam
Karo


Kommentare:

  1. Wow, was für eine traumhafte Farbe!

    Liebe Grüße,
    Diorella

    AntwortenLöschen
  2. Wow ale piękny kolor :) takiego jeszcze nie widziałam :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez nie ;-) dlatego tak na niego polowałam

      Löschen
  3. Udał im się ten kolor <3 już na Twoim IG się nim zachwycałam. Do tego ładnie koresponduje z Twoim kolorem skóry.
    O dziwo w buteleczce nieco mnie zniechęca ten różowy shimmer, a na paznokciach staje się drugim tłem świetnie podbijając kolor bazowy.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oj tak , bardzo !
      Jest naprawdę wyjątkowy ;-)
      Na paznokciach fajnie sie wtapia i ciekawie to wyglada :-)

      Löschen
  4. Das habe ich sehr gern für Dich gemacht, Liebes! :-* Ich danke Dir für die tolle Zeit, die vielen gemeinsamen Lacher (demnächst hoffentlich mit einer Fortsetzung, ein Anfang ist ja gemacht ;-)) - und auch fürs Verlinken! :-) Die Farbe ist so toll - und sie steht Dir absolut hervorragend! Du hast den Schimmer auch richtig toll eingefangen, super schön! Hab einen entspannten Abend und viele liebe Grüße aus der Hansestadt ;-) Meike

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke :-*****
      Oh jaaaa... Gelacht haben wir wirklich viel !!! Lululu :-)))))
      Aber sehr gerne!
      Liebste Grüße & hoffentlich bis bald :-****

      Löschen
  5. Ale ten lakier ładnie mieni się na różowo i złoto! :)
    Taką masą perłową w np. swoim odcieniu nude bym nie pogardziła:).
    Fajnie, że jesteś zadowolona z jego jakości.
    Udanego wieczoru:*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Naprawę jest śliczny :-) nie sądziłam ze bedzie tak uroczo sie prezentował :-****
      YSL na świetne lakiery , polecam :-)
      Wzajemnie Iwonko :-*** miłego dnia

      Löschen
  6. jeden z piękniejszych jaki widziałam <3

    AntwortenLöschen
  7. Jest wspaniały, bardzo go lubię:)

    AntwortenLöschen
  8. Das ist eine ganz ganz tolle, besondere Farbe.

    AntwortenLöschen
  9. Wow, jaki piękny ten lakier! Bardzo unikatowy kolor! A poza tym kocham takie opalizujące wykończenie :-)
    Karo, czy twój kurs na Makeup Artist jest już zakończony? Cz jesteś jeszcze w trakcie?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje :-) tez bardzo mi sie podoba!
      Ja robiłam Ausbildung , który jest anerkannt . Bo po takich zwykłych kursach to nic nie masz , liczy sie szkoła z prawdziwego zdarzenia . Tak skończyłam juz. Miałam egzaminy pisemne i praktyczne . Zaliczyłam wszystko na 1. Dyplom tez juz mam :-))) #happyme hihihi :-)

      Löschen
  10. Wirklich eine tolle Farbe! Schade das er schon ausverkauft ist... aber ich sollte mich eh mal langsam bremsen, bei der Menge an Lacken, die sich über die Jahre so angehäuft hat ;-)

    AntwortenLöschen
  11. Total schön! Der Schimmer ist einfach hübsch!

    AntwortenLöschen
  12. Ooohhh das ist wirklich ein wunderschöner Lack! Tolle Farbe und der Schimmer gefällt mir soooo

    AntwortenLöschen
  13. Jeden z najciekawszych lakierów jakie widziałam w ostatnim czasie! Wygląda przepięknie!

    AntwortenLöschen
  14. Prawdziwy z niego oryginał, więc nie dziwię się że chciałaś go dołączyć do swojej kolekcji. Śliczny!

    AntwortenLöschen
  15. mega *.* milo tu u Ciebie :) wspolna obserwacja ? zaobserwuj i daj znac u mnie w komentarzu :) http://pinklips666.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  16. Wow! Bosko wygląda na Twoich boskich pazurkach! <3
    Super, że pomimo przeciwności losu, udało Ci się go dorwać i wzbogacił Twoją piękną kolekcję!
    :**

    AntwortenLöschen
  17. w bitelce nie, na paznokciach fajny :))

    AntwortenLöschen
  18. Piękny! Wyjątkowy kolor, też spodobal mi się juz dawno;) u Ciebie prezentuje się rewelacyjnie! :**
    Buziaczki :**:**

    AntwortenLöschen
  19. Miałam mega ochotę na ten lakier, ale tak szybko się wykupił, że nie udało mi się go dorwać :(

    AntwortenLöschen
  20. Karo on jest piekny, ale Twoje paznokcie zawsze wygladaja super.
    Jestem ciekawa czy kiedys robilas hybryde?

    AntwortenLöschen
  21. Der hat wirklich was besonderes. :)

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast