Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Donnerstag, 8. September 2016

Chanel Attraction 545


Hallo ihr Lieben!
Attraction 545 stammt aus der Les Roses Ultimes de Chanel Sommer-Kollektion 2012 und wurde als Weiß mit leicht metallischem Glanz beschrieben. Für mich ist es eine Mischung aus Weiß und Silber mit einem Perlmutt-Effekt. 

Hej!
Limitowany lakier Attraction 545 pochodzi z letniej kolekcji Les Roses Ultimes de Chanel z 2012 roku.
Chanel opisal go jako bialy kolor z lekkim metalicznym polyskiem. Dla mnie, to raczej mieszanka bieli ze srebrem o perlowym wykonczeniu.





Bevor gleich alle schreiben, wie hässlich dieser Nagellack ist, muss ich euch daran erinnern, dass ich Chanel Lacke sammle und deswegen, soweit möglich,alle erhältlichen Farben kaufe! 

Der Nagellack hat eine cremige, etwas flüssige Konsistenz und wird beim Auftragen streifig, was völlig normal bei solch metallischen/Perlmutt- Texturen ist. Im Ganzen gefällt mir die Farbe gut und erinnert mich stark an die 80er Jahre! Ich liebe die 80er! Die Mode, die Musik und die Looks von damals sind einzigartig! 
Der Nagellack hat sich mit Unterlack und Top Coat eine ganze Woche sehr gut gehalten. 


Dla przypomnienia! Jak wiecie zbieram lakiery Chanela i kupuje je wszystkie! Te ladne, jak i te mniej urodziwe, do których pewnie Waszym zdaniem nalezy i dzisiejszy lakier. 
Dlatego zdaje sobie sprawe, ze zachwytów ten odcien nie zdobedzie. 
Mnie osobiscie sie on podoba, gdyz przypomina mi typowe lakiery lat 80-tych.  A, ze mam sentyment do tych czasów ( moda, muzyka i makijaze ) to prosze Was o wyrozumialosc! Hihi!
Lakier ma kremowa, dosyc plynna konsystencje i podczas nakladania robia sie smugi. Te z Was, które maluja paznokcie wiedza, ze tego typu perlowo-metaliczne wykonczenia zawsze pozostawiaja smugi. 
Lakier nalozony na baze i utrwalony Top Coatem trzymal sie caly tydzien.




Ich finde die Farbe echt schön, da diese ja doch recht anders ist!

Was sagt ihr?

Liebe Grüße
Karo

Uwazam, ze jest to ciekawy kolor, taki inny, który malo kto nosi.

Co powiecie?

Pozdrawiam
Karo

Kommentare:

  1. You made some beautiful swatches of this one - can be very brush-strokey....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you Maria! I think that Seche Vite made a good job! :-)))

      Löschen
  2. Uwielbiam od czasu do czasu poszaleć z takim metalikiem :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez... I o dziwi ten biało-srebrny odcień fajnie prezentuje sie na łapkach ;-))

      Löschen
  3. Piękny ale ja nie znoszę takich kolorów! ;D

    AntwortenLöschen
  4. Was für ein Lack!Chanel hat es echt drauf :)

    Liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
  5. Pięknie wyglądają Twoje paznokcie w tym kolorze :)

    AntwortenLöschen
  6. Ein richtig toller Chanel Lack - super .......
    schönes Wochenende wünsche ich dir...

    AntwortenLöschen
  7. Ich finde ihn überhaupt nicht hässlich, sondern ganz im Gegenteil, wirklich schön und passt perfekt in den Sommer oder Winter! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ohhh wie toll 😍 Ich bin auch total begeistert!

      Löschen
  8. Och ich finde den jetzt gar nicht so schlimm? Hab ihn auch in meiner Sammlung, da gibt es eindeutig häßlichere Lacke :-D

    AntwortenLöschen
  9. Na moich paznokciach takie odcienie są rzadkością, ale u innych bardzo mi się podobają. Szałowy lakier!

    AntwortenLöschen
  10. Mi się podoba, mimo że faktycznie kojarzy się z latami 80-tymi :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Super :-))) piąteczka ! Mnie rownież

      Löschen
  11. tak, zdecydowanie lata 80 -te :) ale u Ciebie ładnie wygląda :)

    AntwortenLöschen
  12. Ich finde ihn irgendwie witzig. ;-)

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast